Gå til innhold

Er det noen som spiller spillet EVE Online?


Anbefalte innlegg

Bare lurer på om det er mange av dere som spiller MMORPG EVE Online? :p Jeg har spilt dette spillet selv i over tre år nå.

 

For de som ikke vet noe ting om EVE, så foregår spillet på en server, så ingen sharding, og har den beste pvp'en i et spill noensinne. Er mye mer hardcore enn World of WarCraft for å si det sånn. :p

 

For de som ikke spiller det så kan du se her for informasjon http://www.eve-online.com eller ta en titt på en av trailerene http://myeve.eve-online.com/download/video...ownload&vid=144.

 

Hvis du syntes dette ser bra ut så er det bare å spørre meg så skal jeg hjelpe dere med starten, og hvis det er noen allerede som spiller så fortell hva ingame navnet ditt er. :p;)

Endret av IceBlock
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Eve er genialt, men etterhvert blir det litt kjedelig å bare kjøre missions eller mine i high sec. Men å være medlem av en 0.0 allianse krever altfor mye tid som jeg ikke har, samt en disiplin jeg ikke orker. Likevel hender det jeg logger en tur innom har 2 kontoer, en battleship caldari, og en AF/INT specca amar (ja jeg vet de stinker men lasere er det kuleste våpnet in game:) )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Fant ikke noen annen tråd om Eve, så gjenoppliver denne :p

 

Kan noen forklare meg forskjellen på forskjellige Missile Launchers av samme type? Er det kun power/cpu-forbruk og rate of fire som skiller?

Ble litt skuffa når jeg oppgraderte fra 10k launchers til 200k launchers...

Lenke til kommentar
Fant ikke noen annen tråd om Eve, så gjenoppliver denne :p

 

Kan noen forklare meg forskjellen på forskjellige Missile Launchers av samme type? Er det kun power/cpu-forbruk og rate of fire som skiller?

Ble litt skuffa når jeg oppgraderte fra 10k launchers til 200k launchers...

8364707[/snapback]

Ja, stort sett. Rate of fire er noe av det viktigste for mange, men også viktig at det passer på skipet. (alle øvre slots + andre moduler)

Lenke til kommentar

Var litt stort hopp fra beste frigaten med billige launchers og missiles, til neste skip med bedre våpen, og virket ikke som damagen ble så veldig mye bedre heller.

 

Får vel spare opp til en cruiser :)

 

 

Edit:

Har det noe særlig å si hvilken rase du er, bortsett fra litt variasjoner i attributes? Skal starte sammen med noen venner, burde vi være samme rase?

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
Var litt stort hopp fra beste frigaten med billige launchers og missiles, til neste skip med bedre våpen, og virket ikke som damagen ble så veldig mye bedre heller.

 

Får vel spare opp til en cruiser :)

 

 

Edit:

Har det noe særlig å si hvilken rase du er, bortsett fra litt variasjoner i attributes? Skal starte sammen med noen venner, burde vi være samme rase?

8368171[/snapback]

 

er STOR forskjell fra frigat til cruiser:P

 

rase har endel å sei for kva du skal trene, f.eks Gallente er armor tankers. dvs dei er best med å ta støten på Armor, og endel ships er Drone spesialiserte.

Gallente Cruisern Vexor tar dei fleste andre cruisers i PVP, 75m3 Drone space, putte i f.eks 5x Hammerhead I, og bruke 2 Medium Nosferatu, kombinert med litt weapons, så har du VELDIG fin damage, samt muligheten til å reparere deg kjapt =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...