Gå til innhold

Omtale av Anno 1701 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpte spillet for noen dager, men ett liite problem, når jeg skal UT av spillet står den bare og "loader" må restarte pc'n for og komme ut av det, kan sitte i mange timer og spille, men litt tungvint og måtte skru av pc'n vær gang jeg ikke skal spille mere..og sliter med økonomien, går bra i begynnelsen, men går bare nedover og nedover :no: ..noen tips?

Lenke til kommentar
kjøpte spillet for noen dager, men ett liite problem, når jeg skal UT av spillet står den bare og "loader" må restarte pc'n for og komme ut av det, kan sitte i mange timer og spille, men litt tungvint og måtte skru av pc'n vær gang jeg ikke skal spille mere..og sliter med økonomien, går bra i begynnelsen, men går bare nedover og nedover :no: ..noen tips?

7289854[/snapback]

 

huska spesielt at jeg slet med dette også i 1503, blei alltid konk med penger. Litt frustrerende :)

Lenke til kommentar

En fin gaid for nybegynnere krist2!

 

Ideelt sett bør man etter hvert ha 100 hus, for da vil man få 4000 aristokrater. Da kan man bygge alle utvidelsene til slottet, og det er litt morro å designe flotte slott.

Det er en fordel å sette seg ned med et ruteark og designe en god by med plass til brannstasjoner, skoler, teater, kirker og senat. Da er det lettere å planlegge fram i tid, og man slipper å bygge mer en nødendig av sørvisbyggningene.

Dette er lettest å gjøre etter at man har fått tligjengelige alle bygningene første gangen, og ser hvor mye areal hver bygning trenger.

Lenke til kommentar

eg får ikkje settlers til å flytte inn i scenario nummer tre. eg har ca litt over 300 innbyggarar, dei har det dei vil ha (food, community, cloth og faith) og skattenivået er på gulgrønt (ikkje høgt med andre ord). eg går i pluss og alt ellers ser bra ut. koffor flyttar det då ikkje inn settlers?

det er denne helvetes cattle-greia han fyren vil ha i orden, men det går ikkje på pioneerlevel......

 

 

men ellers virka spille jævli bra. har alt av grafikk på fult og 1400x1050px, alt går fint og ser veldig bra ut!

 

 

 

EDIT: hah, eg fikk d til! verktøy er grett å ha :)

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar

For å få dem inn i settlers nivå må du ha dem på rent grønt skattetrykk.. Da går det fort skal du se.. :thumbup:

 

Ellers synes jeg spillet er litt kjedelig.. Er et spill for perfeksjonister, bygge byen riktig etc. Nei, er nok ikke spillet for meg, ser bra ut, men utrolig kjedelig..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Hei!

 

noen som har klart level 3 på campain modus?

 

"DEr man skal hjelpe han duden og bygge opp byen før Dronningen kommer tilbake!."

 

Klarer ikke det brettet, får bare bedskjed om at jeg ikke klarer og samle inn kuene.

 

Noe som er rart, bygd alt mulig. Dvs , nytt lagerhus ved siden av. Bygd vei fra cattle til lager.

 

Prøvd og trykke på hente varer fra cattle. Fungerer ikke!

 

Noen som har klart dette?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...