Donnald Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Lastet nylig ned Windows Media Player 10. Hver gang jeg trykker på en knapp (eller bare trykker på bakgrunnen for så vidt) lukker programmet seg. Ikke alltid, det er relativt ustabilt, men av og til kan den spille av noe, og idet jeg trykker på volumknappen lukker hele Media Player seg. Hjelp!
Torbjørn T. Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Har du prøvd å installere WMP11, som nyleg vart lansert?
Donnald Skrevet 9. november 2006 Forfatter Skrevet 9. november 2006 Har du prøvd å installere WMP11, som nyleg vart lansert? 7248886[/snapback] Beklager, det var WMP11 jeg nylig installerte
AT1S Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Hvis det er WMP11, så kan det jo være derfor. Programmer Microsoft lanserer er jo aldri stabile før neste versjon kommer ut... Føles neste slik hvertfall...
martbo Skrevet 9. november 2006 Skrevet 9. november 2006 Feilpostet. Flyttet til riktig kategori. 7252506[/snapback] Og der var det flyttet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå