Gå til innhold

Gothic 3 patch 1.09 er ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En link hadde vært flott, vettu. ;)

 

FOrresten kjempeflott at Piranha er så flinke til å komme med mange patcher. Ja, spillet er utrolig buggete, og det trenger patcher, men det er ikke dermed sagt at utviklerne MÅ komme med patcher hele tiden (godt eksempel er jo DICE, som kommer med en ny patch èn gang i halvåret til de über-buggete Battlefield-spillene). Likevel gjør Piranha Bytes dette. De kommer med masssevis av patcher på rekordtid. Det beviser jo bare at de faktisk bryr seg om at folk skal få spille spillet slik som det opprinnelig var meningen. :)

 

EDIT: Link.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Tja, de gjorde jo faktisk det også. De utsatte spillet litt. Men jeg skjønner hva du mener. Likevel, spillet ville uansett aldri kunne vært helt buggfritt. I såfall måtte de ha et år til med utvikling eller noe sånn.

 

Er det forresten bare hos meg at det går helvetes sakte å laste ned?

 

EDIT: Gamer's Hell har visst patchen også nå.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Savegame-patch!??!

 

:w00t: ! HELL YEAH ! :w00t:

 

No more life for mr. Bone-man! :ph34r:

 

Installert..

 

Prøvd...

 

 

Ser ut til å fungere..

 

 

Men, nå er kontroller'ne mine føkka.. Av og til så lever musa og tastaturet sitt eget liv.. :mad:

 

Nå er jo faen meg spillet mer bøggete enn noen gang!! :realmad:

 

Går knapt nok å styre nå! Kameraet (musa) og lastene lagger og henger etter.. og når jeg slipper taket i både mus og tastatur, så går den en del sekunder før alt stopper.. og da er jeg både svimmel og ør!

Lenke til kommentar

Anbefaler de som ikke hadde savebug å ikke installere patch1.09. Den ødela iallfall alt for meg. Nå får jeg ikke spilt i det hele tatt. Når jeg prøver å laste inn et lagret spill klikker det, og jeg får beskjed gothic 3.exe har et problem og må lukkes. Har hatt problemer fra før, trolig med hovedkortet - men har kunnet spille alt fra 10 min til en time før det skjer noe.

Får vel bare avinstallere patch 1.09 og se om jeg kommer i gang igjen...

Lenke til kommentar

Har aldri opplevd noen probelemer med savegames, bortsett fra at det tar aaaaaaalt for lang tid å quciksave og quickloade. Det virker faktisk som ordinær savning går kjappere. wtf?

 

Men... Nå som jeg er oppe på level 14 eller noe rundtom der, så har spillet gått helt berserk. Det er rett og slett ikke spillbart lenger. Jeg har en rimelig fet PC og har tidligere ikke hatt problem med noen spill jeg har spilt. Oblivion, F.E.A.R., you-name-it, alt har hatt perfekt flyt, men Gothic 3 går til helvete hele jævla tiden. Jeg må quicksave hvert 5. minutt for å ikke tape for mye tid på grunn av de evinnelige crashene som skjer med jevne mellomrom. Med tanke på hvor lang tid quicksaving tar, og hvor lang tid det tar å resette systemet etter en komplett crash (svenske-knappen), så er spillet rett og slett ikke verdt det.

 

Utrolig at et slikt makkverk kan bli gitt ut som et spill når det er så fullt av bugs.

Lenke til kommentar
Jeg bruker patch 1.08. Den fungerer veldig bra synes jeg. Særlig etter at det endelig kom en NO-CD patch til 1.08. Problemet folk snakker om med redusert ytelse vil jeg tro blir bedre av NOCD fixen.

 

Anbefales!.

 

tror jeg kommer til å hoppe over 1.09 og vent til neste patch gitt.

7253750[/snapback]

 

har det kommet en no-cd patch? offisiell? hvor?

 

edit: neppe offisiell nei ;)

Endret av svingstang
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...