Gå til innhold

Problemer med og komme inn i WoW


Anbefalte innlegg

Hei. problemet oppstod nå. jeg skulle logge på..

det går fint. jeg logger inn, går inn på character liste'n å velger toon. så trykker jeg på enter the world eller hva d står.. så kommer den der loading screen opp.

og den blåe baren loader fult ut. så stopper den der..

noen ganger blit jeg kastet tilbake til character list mens andre ganger fryser den..

dette gjelder på alle character's og andre servere og..

 

Jeg har prøvd uten addons, slette interface og WTF mappa, kjørt repair, scannet for virus, og jeg bruker ikke brannmur..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Err, folkens.. Det er maintance day i dag. :)

Noen servere er fortsatt ikke oppe.

 

Skjer hver uke mellom tirsdag natt og onsdags formiddag.

 

Da vet dere det. Spill og kos dere da servere er oppe igjen. :thumbup:

 

Serverstatus

 

Uttdrag fra Blizzard:

 

As a reminder, a weekly technical maintenance is scheduled on all Realms every Wednesday morning. We try to keep the downtime due to this weekly maintenance in the time frame starting from 5:00 am until 11:00 am (Paris Time). If a patch is applied during maintenance, then the window will be from 3:00 am until 11:00 am Paris Time.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
We are currently aware of the login and latency problems on these realms after maintenance:

 

Aggramar

Arathor

Aszune

Azjol-Nerub

Bloodhoof

Doomhammer

Draenor

Dragonblight

Emerald Dream

Agamaggan

Al'Akir

Bladefist

Bloodscalp

Burning Blade

Sunstrider

Twilight's Hammer

Warsong

Zenedar

 

Our investigation is ongoing into the cause of this issue, and we will be working to resolve this as quickly as possible. We will update this thread with further updates when they become available, and we apologise for the inconvenience caused.

 

Link.

 

UPDATE

Due to the ongoing investigation into realm and login problems we have had to bring all the servers mentioned above down for a short period.

 

We are not able to provide any ETA for making these realms available again.

 

UPDATE #2

We are glad to say that the problems which were stopping some players logging on, and NPC's to be missing from continents have all been resolved. All of the affected servers above are now once again available to log into.

 

Thank you for your patience while this issue was being dealt with.

 

:)

Endret av Co[]V[]bster
Lenke til kommentar

Problemet er at jeg tok turen innom IRC og hørte med noen folk der, alle de kommer inn på Arathor og serveren står oppført som "online".

 

Vet godt at det er maintenance idag. :)

 

Forøvrig så fungerer BC betaen fint på min pc så det er nok Blizzard som roter

 

Link.

7243025[/snapback]

Ahh, takker ;)

Endret av Akarno
Lenke til kommentar

Det er Alltid problem emd å komme inn på noen lands deler i WoW etetr det har vært maintenance.

 

husker ikke hve de forskjellige landene heter, men somregel kommer jeg inn om jeg er på venstre siden men ikke høyre, den tar lenegr tid med å komme tilbake.

 

 

:hmm:

 

merkelig ja...men iallefall er det bare 1 gang i uken og ikek 2 ganger hver 24 time som i Star wars galaxies :nei:

 

 

så med litt tålmodighet så er nok alt på plass

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Jeg startet en tauren på en RP server bare for og se ossn det var..

 

Og der fikk jeg se at jeg var ikke den eneste som kjedet meg:P

det seriøst KRYDDE av lvl 1-5 folk i newbie start området..

det var fullstendig kaos. og alt av dyr var dødt.:p og duels mellom lvl 2 og 3 folk var åveralt =P helt utrolig syn ^^, heh:P

 

se bilde

post-53248-1162987138_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hei. problemet oppstod nå. jeg skulle logge på..

det går fint. jeg logger inn, går inn på character liste'n å velger toon. så trykker jeg på enter the world eller hva d står.. så kommer den der loading screen opp.

og den blåe baren loader fult ut. så stopper den der..

noen ganger blit jeg kastet tilbake til character list mens andre ganger fryser den..

dette gjelder på alle character's og andre servere og..

 

Jeg har prøvd uten addons, slette interface og WTF mappa, kjørt repair, scannet for virus, og jeg bruker ikke brannmur..

7242887[/snapback]

 

fikk det samme på min server men når jeg lagde meg en ny char lvl 1 på en rekommende servere gikk det:S

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg tok turen innom IRC og hørte med noen folk der, alle de kommer inn på Arathor og serveren står oppført som "online".

 

Vet godt at det er maintenance idag. :)

 

Forøvrig så fungerer BC betaen fint på min pc så det er nok Blizzard som roter

 

 

BC betaen er i USA, dvs. at det er maintanance mandag-tirsdag. Ikke tirsdag-onsdag som her.

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg tok turen innom IRC og hørte med noen folk der, alle de kommer inn på Arathor og serveren står oppført som "online".

 

Vet godt at det er maintenance idag. :)

 

Forøvrig så fungerer BC betaen fint på min pc så det er nok Blizzard som roter

 

 

BC betaen er i USA, dvs. at det er maintanance mandag-tirsdag. Ikke tirsdag-onsdag som her.

7243313[/snapback]

 

Og hva i all verden har det noe med saken å gjøre? Er buggs på online servere det er snakk om her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...