Gå til innhold

Royal League 06\07


olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, så ikke denne før nå. Kanskje like greit i grunn da det ser ut som om Rosenborgs Royal League-eventyr blir like begredelig i år også. Jeg kan ikke si at jeg bryr meg spesielt på Rosenborgs vegne, men det er jo synd for turneringen. Jeg aner ikke hvordan Royal League skal få høyere status, kanskje det ikke er mulig. Selvsagt liker jeg ikke at vi blir dasket av Brann uansett anledning, spesielt ikke med et tilnærmet toppet lag. Jeg mister likevel ikke nattesøvnen av den grunn. Det kan se ut som om vår neste kamp mot Helsingborg blir like farseaktig da vi har sju spillere ut med skade (kanskje 9) og med følgende mulige angrepsrekke fra start: Essediri - Storflor - Hyka.

Lenke til kommentar

Jeg forlanger at RBK gruser svenskene og danskene. To norske lag i finalen hadde vært noe. Dette går på nasjonalfølelsen. :)

 

Noe sier meg RBK kommer grusomt tilbake. De tidligere RL var jo i perioder når RBK ikke var seg selv. Klarer ikke RBK å mobilisere og heve seg så viser det bare at RBK har en svakhet. Jeg tror ikke RBK ønsker å starte tippeligaen neste år etter å ha prestert dårlig i RL. Slikt skaper usikkerhet. RBK kommer nok, får bare håpe de fortsetter å snuble mot Brann. De kan gjerne banke alle andre lag i ligaen.

Lenke til kommentar
Svak prestasjon av RBK, hva driver de med? Vet at de har noen skader, men er Iversen skada også? Hvor var han i dag? Var ganske tydelig at de ikke taklet hans fravær så godt.

VIF gjorde jobben i dag, 2-1 mot den svenske seriemesteren må vel sies å være et greit resultat. :)

7317023[/snapback]

 

Hadde vi bare manglet Iversen, kunne det gått bra. Men i dag manglet vi Hirchfeld, Koppinen, Riseth, Sapara, Iversen, Braathen, Jamtfall og Kone. Vi snakker da om flere av våre beste spillere og to av våre beste andrevalg på benken. Dette resulterer i nykomponert midtbane og angrep med spillere som ikke holder høyt nok nivå av flere grunner. Legg til en forsvarsrekke som har tatt juleferie så har du et Rosenborg-lag som er dårligere enn fjorårets modell.

 

EDIT: Veldig bra av Vålerenga, de fortjener så absolutt applaus for dagens kamp.

Endret av Katalysator
Lenke til kommentar

Er bare glad for at Brann uten Miller, Andresen, Sigurdsson, Hanstveit, Sæternes og Winters maktet å slå den norske seriemesteren jeg :p

 

I dag er jeg glad i VIF. Gi svenskene inn sier nå bare jeg. Lever i troen om at dette bare var noe forbigående blaff fra RBK og at de skjerper seg og får spillerne sine tilbake slik at svenskene og danskene ikke får flere poeng derfra.

Lenke til kommentar
Er bare glad for at Brann uten Miller, Andresen, Sigurdsson, Hanstveit, Sæternes og Winters maktet å slå den norske seriemesteren jeg :p

7317104[/snapback]

 

Det sier nok dessverre mer om innsatsen vår i forrige kamp enn dagens kamp. Uansett mister jeg ikke nattesøvnen av dette. Royal League er heldigvis ikke nærheten av Tippeligaen og UEFA-turneringene når det kommer til prestisje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...