Gå til innhold

Royal League 06\07


olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av de norske lagene, Rosenborg tviler jeg på, de er litt utkjørte, Brann har en del interne problemer, av de norske lagene så har jeg mest tro på Lillestrøm. Vålerenga tror jeg rett og slett er for dårlige.

 

De andre lagene kan jeg ikke uttale meg mye om, da jeg har begrenset kjennskap, men Team-Solbakken imponerte jo når de slo United da.. selv om det bare var et heldig øyeblikk, som vi ønsker å glemme.

Lenke til kommentar

Tror ikke FCK vinner RL igjen. Håper hvertfall ikke det. Håper det blir et norsk lag, uansett hvilket av de fire det måtte bli. Selv håper jeg jo mest på Vålerenga, og jeg tror de kan gjøre det bra. De har funnet en bra form i det siste, men samtidig er Royal League noe helt annet enn eliteseriespill.

Selv om Rosenborg ble seriemestere i år, så tror jeg ikke det dermed sagt vil være de som gjør det best av de norske lagene her. Snarere tvert imot. Tror både Brann og Lillestrøm vil være mer tent, spesielt etter at Rosenborg stjal gullet fra dem. Lillestrøm har jo tapt alt mulig i det siste, cupfinalen i fjor, RL-finalen i vår, og ingen medalje i serien fikk de heller, til tross for at de lenge så ut til å være hete gullkandidater.

Lenke til kommentar
RBK mot FCK i finalen blir det nok, forøvrig ønsker jeg hele RL er brå død

7243070[/snapback]

 

Jeg synes Royal League skal få bli. Synes det er bra med litt skikkelig kamptrening om vinteren. I tillegg til at klubbene får penger vist de gjør det bra.

 

Greit å få vist til danskene og svenskene at Norge er best!

Lenke til kommentar

Fy dæven for ei stygg bane. Juhu :!: Var neimen ikke mye gress igjen på ene siden der.

Brann fortsatt i ledelsen, 2-1. Mye tabber og kort i dag så langt.

 

Jeg er positiv til Royal League, for ideen er god. Det er bare litt vanskelig at det er om vinteren med det klimaet vi har her i nord. Vanskelig å lokke publikum til kamper midt på kaldeste vinteren. Men det er bra for lagene å få spilt litt på denne tiden av året også, samtidig som det gir litt ekstra konkurranse i tippeligaen for å kapre minst 4.plass. Og så får jo klubbene ekstra inntekter for det. Kanskje hadde det blitt enda mer attraktivt om fks. vinneren av RL hadde fått mulighet for kvalifisering til Champions League også. :hmm:

Lenke til kommentar

Tja, hva kan man si?

Brann vinner 3-1 i dag. Burde vært mer, men greit nok :D

Dommeren var ikke verdens beste, synes han klarte seg greit de først 40 minuttene hvertfall.

Hele Royal League er jo et greit konsept. Det blir en lengre sesong, noe som bare er bra for mange spillere.

Men slitasje på banene er teller jo ikke så positivt da :(

Lenke til kommentar

Dagens kamp er et sikkert tegn på at Royal League er en fiasko. Kampen preges av at Lerkendal er i GRUSOM forfatning. I tillegg er det åpenbart at lagene (spillerne og for den slags skyld) ikke bryr seg nevneverdig om cupen og tar det hele som en oppkjøring med utprøving av mannskap og strategier.

 

Sist, men ikke minst. Jeg har aldri hørt dårligere kommentatorer. Makan kunnskapsløse tørrvittige idioter skal man lete lenge etter. Nei, jeg tviler på at jeg kommer til å se noen flere kamper utover de hvor RBK spiller.

 

Dette er trist, for idèen bak det hele er egentlig ganske god.

Lenke til kommentar

SKikkelig sjakktrekk av TV Norge å avbryte kampen for å gå til reklame, dette var virkelig det TV norge trengte må jeg si. Hvertfall siden alle stadionene er stappet til randen og hele norge ser på tvnorge når royal league er på tv. Nei fytti helvete, no gjør bare tvnorge alt verre for seg selv, og kommentatorene var jo helt innforjævlig dårlig. Lo av sine egene vitser som ingen andre i hele verden lo av. Kjempebra! Hipp Hurra for Tv Norge, Royal League og Tv Norges kommentatorer. Eneste oppturen var at Brann overkjørte RBK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...