SigMA[t] Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hei. Jeg kommer plutselig ikke inn på en bestemt internettside etter at den ble oppdatert. Jeg må jogge meg inn, men da får jeg feilmeldinga: "Please enable referers in your firewall or browser and try again". Skjønner ikke helt hva jeg må gjøre. Har prøvd å slette cookies og alt sånt i Firefox (2.0), og t.o.m slått av firewallen (Norton). Etterpå prøvde jeg med IE (7), og det var samme problemet der. Noen som vet hva jeg må gjøre forå få fiksa problemet? Takker for svar!
relsafus Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hei. Jeg kommer plutselig ikke inn på en bestemt internettside etter at den ble oppdatert. Jeg må jogge meg inn, men da får jeg feilmeldinga: "Please enable referers in your firewall or browser and try again". Skjønner ikke helt hva jeg må gjøre. Har prøvd å slette cookies og alt sånt i Firefox (2.0), og t.o.m slått av firewallen (Norton). Etterpå prøvde jeg med IE (7), og det var samme problemet der. Noen som vet hva jeg må gjøre forå få fiksa problemet? Takker for svar! 7229739[/snapback] last ned og kjør http://www.spybot.info/ Du har garantert "besøk"..... /L
Brian Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 (endret) spyware doctor er 1000 ganger bedre Endret 6. november 2006 av Brian_N
SigMA[t] Skrevet 7. november 2006 Forfatter Skrevet 7. november 2006 Har prøvd med forskjellige spyware-programmer nå. Det er ikke det som er problemet. Kan vel si at det er en torrent-siden uten at dette emnet blir låst. På andre torrent-sider man må være registrert for å bruke funker alt helt fint. Men det er bare på denne ene at det ikke virker. Kan det ha noe med at de har gjort noe "code changes"? Noe annet syn på saken da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå