Gå til innhold

Klær skaper folk — hvem er du i dag?


Anbefalte innlegg

Etter at undertegnede sonderte stemningen i Mote- og utseendetråden, åpnes herved tråden med navn "Klær skaper mennesker — hvem er du i dag?". Her skal vi som føler for det legge ut i det vide og brede hvilke plagg som utgjør dagens antrekk, så dette er på mange måter en utvidelse av Mote- og utseendetråden. Bilder er ikke påkrevd. :)

 

Selv om undertegnede er noe over gjennomsnittlig interessert i jus, får tråden følgende hovedregel: «Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil».

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God respons på 10 minutter må jeg si. :)

 

Selv kjører jeg avslappet stil i dag; mørkeblå DG jeans med knallgule sømmer, sort skjorte fra DG, gult slips (som da matcher sømmene i buksen :wee:) og en sort og tynn genser uten sømmer (om noen skjønner hva jeg mener) - sistnevnte er et kupp fra Gucci i Paris. Siden jeg er hjemme sitter jeg med et par Nike Shox joggesko (bruker joggesko som tøfler hehe).

Lenke til kommentar
God respons på 10 minutter må jeg si. :)

 

Selv kjører jeg avslappet stil i dag; mørkeblå DG jeans med knallgule sømmer, sort skjorte fra DG, gult slips (som da matcher sømmene i buksen :wee:) og en sort og tynn genser uten sømmer (om noen skjønner hva jeg mener) - sistnevnte er et kupp fra Gucci i Paris. Siden jeg er hjemme sitter jeg med et par Nike Shox joggesko (bruker joggesko som tøfler hehe).

7225320[/snapback]

 

:wow: er det slappe-av-inne-antrekket ditt?

 

jeg har på meg dagenderpå-joggebukser, hvit t-skjorte og hettegenser, med matchende gorillatøfler

Lenke til kommentar
God respons på 10 minutter må jeg si. :)

 

Selv kjører jeg avslappet stil i dag; mørkeblå DG jeans med knallgule sømmer, sort skjorte fra DG, gult slips (som da matcher sømmene i buksen :wee:) og en sort og tynn genser uten sømmer (om noen skjønner hva jeg mener) - sistnevnte er et kupp fra Gucci i Paris. Siden jeg er hjemme sitter jeg med et par Nike Shox joggesko (bruker joggesko som tøfler hehe).

7225320[/snapback]

 

:wow: er det slappe-av-inne-antrekket ditt?

7225339[/snapback]

Nei, jeg var ute i ettermiddag for en liten tur i byen. Dersom jeg bare er hjemme pleier jeg å gå med joggebukser (tro det eller ei) samt sånne Dry Fit t-skjorter fra Nike. Pleier å trene med sånne, men de er så deilige at de brukes hjemme as well. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...