Gå til innhold

rykter om GTA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt rykter om at det skal/er komme/koment et nytt Grand Theft Auto spill, at det er et gta etter san andreas?

stemmer det at det kommer et nytt et elr er det komment? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
det har da vært både GTA 1 GTA 2 og GTA 3, så hvorfor ikke GTA 4? San Andreas og Vice City er bare "deler" av GTA 3.

7222813[/snapback]

VC og SA bygger ikke videre på handlingen i GTA3.

Endret av Sigga
Skrevet
Jeg har hørt rykter om at det skal/er komme/koment et nytt Grand Theft Auto spill, at det er et gta etter san andreas?

stemmer det at det kommer et nytt et elr er det komment? :D

7222720[/snapback]

Tja, sia GTA Liberty City Stories og GTA Vice City Stories har kommet, så kommer det nok et GTA San Andreas Stories også (tipper neste år). Sia de andre har tatt for seg handlingen før "orginalen", så vil nok også GTA SAS ta for seg handlingen før San Andreas. Muligens broren til CJ man kan spille som ;)

Bare vill gjetning selvsagt.

Skrevet
det har da vært både GTA 1 GTA 2 og GTA 3, så hvorfor ikke GTA 4? San Andreas og Vice City er bare "deler" av GTA 3.

7222813[/snapback]

7223095[/snapback]

Det sa jeg da aldri heller? Det er deler av en triologi og trenger ikke ha samme handling av den grunn

Skrevet

7222813[/snapback]

7223095[/snapback]

Det sa jeg da aldri heller? Det er deler av en triologi og trenger ikke ha samme handling av den grunn

7223715[/snapback]

Handlingen i spillene går litt inn i hverandre da, med folk som gjør gjesteopptredener...

Skrevet
For hver neste generasjons konsoller så kommer det vel et nytt GTA nr.

f.eks  GTA 1 - ?

GTA 2 - PS

GTA 3 - PS2

GTA 4 - PS3

7223484[/snapback]

Har du ikke spilt GTA 1? Skam!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...