Gå til innhold

Burning Crusade; Spørsmål og svar.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BG marks forsvant når jeg transfa charen til Beta.

 

Vel...akkurat det er ikke på noen som helst måte et bevis på at dagens BG maks forsvinner fra banken/bags når TBC kommer ut. Ikke det at du prøvde å bevise nettopp det heller da men :)

 

Det gjennstår enda å se hva som skjer med BG marksa vi har. Man taper ikke på å spare dem opp egentlig. Om man ikke må booste rep før BC kommer for å legge sin klamme hånd på epic BG reward utstyr da...

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorvidt jeg, som er Exalted i AV, fortsatt får kjøpe epicene når 2.0 kommer?

Eller må jeg kjøpe det nå før tilgangen på det blir borte med det nye honour-systemet?

7367260[/snapback]

du må kjøpe dem med honor og marks, å etter hva jeg har sett koster The unstopable force det samme som et rank 14 våpen

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorvidt jeg, som er Exalted i AV, fortsatt får kjøpe epicene når 2.0 kommer?

Eller må jeg kjøpe det nå før tilgangen på det blir borte med det nye honour-systemet?

7367260[/snapback]

du må kjøpe dem med honor og marks, å etter hva jeg har sett koster The unstopable force det samme som et rank 14 våpen

7367358[/snapback]

 

Her skal det handles med andre ord...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er det blitt bekrefta at druids får artisan flying skill ilag med stonecraw form? Eller er dette berre rykter og kjem aldri til å skje?

7369618[/snapback]

Tviler på at det skjer. De får jo ikke ridingskill på lvl 30 når de får travelform.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...