Gå til innhold

Få andres intrykk av brukeren din!

Snorre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes denne er så koselig at jeg må bare bumpe den :p

_______

"über goliath" er sikkert en hyggelig og grei kar. Kan en del om AV og har tatt intiativet til kjøpeguiden for flateskjerm i video-delen av forumet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oivind_dahle er en interessant fyr, med interessante meninger. Jeg har ikke snakket med ham på msn, så jeg vet ikke stort mer om ham. Menneh.. 7 av 10! :)

Skrevet

Arinomi er en hyggelig kar. Han er en skikkelig OT-hore, men har også intresser innen WoW og Sex og samliv. Ellers er det ikke mye å si. Skriver stort sett bra, og.. ja.. bra :teaase:

8.8/10

Skrevet (endret)

Gjenganger i denne typen topics. Virker som en kjedelig fyr

edit; herlig vurdering :D

spesielt "Har inntrykk av at du er en kåt fjortiss som liker å se navnet/nicket ditt overalt"

Endret av KissaMcDuck
Skrevet

KissaMcDuck:

Aldri likt noen av avatarene dine. Har inntrykk av at du er en kåt fjortiss som liker å se navnet/nicket ditt overalt, men det har ikek blitt bekreftet gjennom postingen din, som til tider kan være morsom og underholdene, men noe søppelpost.

Så vidt jeg har sett, er du aldri først ute med å kommentere ting, men du liker å kommentere likevel.

Jevnt over en skikkelig OT-bruker.

Skrevet

Vegard_

Har aldri sett noe til postingen din. Virker som en skikkelig fyr, som kommer med skikkelige innlegg og ikke noe tull. Liker å ha orden i forumet. HATER spam.

6/10

Skrevet
Vegard_

Har aldri sett noe til postingen din. Virker som en skikkelig fyr, som kommer med skikkelige innlegg og ikke noe tull. Liker å ha orden i forumet. HATER spam.

6/10

7775134[/snapback]

Aldri sett deg før. Sikkert en grei dude.

5/10

Skrevet (endret)

SirSlask.

En riktig slask, som jeg ikke har sett mye av. Kanskje fordi han har slumpet unna? Slask, slask.

:thumbup::thumbup::thumbdown:

To thumbs up, og èn ned.

EDIT; Nei vel...

Thewiz

+ Trondhjæmer.

- 1200 poster i OT!

Ellers har jeg nesten ikke sett snurten av ham... :ph34r:

Endret av MartinLande
Gjest member-101642
Skrevet

MartinLande

En skikkelig spillnerd som vet hva han snakker om, virker det som. Ikke sett mye til fyren. Nice avatar

7/10

Skrevet

TheGnome:

Sett en del til på Musikk-forumet, og det ser ut som du har en del peiling. Noe god musikksmak, og en avatar som gjenspeiler dette.

Alt i alt en bruker vi trenger flere av.

8/10

Skrevet

King_of_kong

Du har alltid vert den samme, og ikke bare når det gjelder avataren og navnet. Du må lage mer på bloggen din da. Sett mest til deg på WoW forumet egentlig.

Men du er en perfekt bruker her

9/10

Skrevet (endret)

Marley er Marley, Diskusjon.no blir ikke det samme uten. Det at du støtter mein kampf mot Trevakt skader ikke :cool:

10 av 10 :love:

Endret av St-Cruz
Skrevet

EvenT virker som en ålreit kar, han lurker rundt i de mørke skygger av OT-Baren, og smetter lett unna når Dotten flyr rundt med Banhammer of Destruction og vilkårlig knuser små forumbrukeres hoder.

7/10

Skrevet

Marley:

Fyr som startet 2 år etter meg, og har snart flere "seriøse" poster enn meg. Med off-topic er det mange ganger fler. Han har en stilig avatar, en god signatur, sans for fotografering (og kan det), men dessverre bor han på feil side av Mjøsa ...

9,667/10

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...