Gå til innhold

Playstation 3 reklame


Anbefalte innlegg

Det eg gruer meg til er Sony neste store konferanse. Da PS3 utvilsom flopper, kommer Sony til å dra frem dette "vanskelig" året med mye motgang etc. for å så slenge ut kommentarer om at folk er trofaste bare fordi det er ein playstation etc. Så litt drittslenging mot MS og NIntendo som vanlig.

 

Blir omba det :wee:

 

EDIT: For ein fantastisk ubrukelig og kjedelig reklame. Noen har røykt for mange sokker hos SOony i det siste ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sukk. Hva skal man si om slikt egentlig? Ja, vel, bedre enn dokka hvertfall.

 

Edit: Noen som husker denne Playstation 2 reklamen? Hvis de som sto bak denne reklamen har fått fyken burde dem straks få tilbake jobben for det virker som Sony virkelig har bæsja på leggen med de siste reklamene sine.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Sony er enten gal, eller genial med denne strategien. :hmm:

7206846[/snapback]

Sant så sant. Jeg ville tro at Sony er ganke geniale egentlig. Bare se hvor mange folk som snakker om denne reklamen. Sony får jo drønnevis med oppmerksomhet. De har sikkert valgt å lage reklamefilmene sine snodige for å skille seg ut blandt alle andre. De vil kansje få oss til å tro at de er gale, før de med et pang leverer en knall maskin som ingen noen gang trodde kunne bli laget. Hvem vet?

 

Jeg er ganske sikker på at det er en grunn til de snodige reklamefilmene. Og jeg er spent. Har faktisk begynt å få sansen for Sony etter å ha sett de filmene. Men velger fortsatt xboxen fremfor playstation da... :)

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk litt enig med andyax akkurat der. Men fortsatt mener jeg at reklamene er litt trege i å vise hva fremtiden bringer, samt hva ps3 bringer. Et mer "levende" bilde er ikke nok for og selge meg. Ikke får og gå off topic, men der synes jeg MS sine x360 reklamer er geniale, og at markedsføringen virker mye mer gjennomført i den grad at det faktisk "viser" mer entusiasme osv. Viser at fler mennesker står i fokus, at innlevelse er direkte og etc, noe det faktisk gjør på 360 idag.. føler jeg da :p

Lenke til kommentar
Her snakker vi forresten Playstation patriot :p

 

7208584[/snapback]

 

De skulle brukt den originale PS 3 på den reklamen, bare se på flerbruksmulighetene den har XD :p

 

http://img109.imageshack.us/img109/9434/ps3grill5iv.gif

 

Og når det gjelder at reklamen om den gamle dama er genial...

Selfølgelig blir det oppstyr rundt den, men hvem har seriøst fått lyst til å kjøpe den nå? "Ojojoj, hu gamle dama der tar bare helt av i det hun heller i kaffe og det kommer frem Playstation 3, jeg bare MÅ ha den"

Lenke til kommentar

Vel, ser ut som Sony følger Dave Chappelles sitt råd; 'Everything is cool in slow-motion'

Og det stemmer, til eit visst punkt. Denne reklama var dårlig. Eg har vanskeleg for å sjå kva for ei målgruppe den er retta mot.

Ei dame som tyter om eit high-definition picture - og ei anna dame som er eldre enn tida sjølv, som lagar seg te.

Lite informativ, og keisam reklame.

 

I am from the MTV generation. This means that when I watch something, something exciting needs to happen every ten seconds to keep my attention. So, Dear Sony, here's an idea for a Playstation ad I might watch: Johnny Depp leaping out of an airplane without a parachute, fighting an entire wave of ninjas with a bazooka whilst simultaneously being fellated by Scarlett Johannsen, who is also a time-traveling, super-sexy cyborg.

Now that is living.

:!: Endret av dark by design
Lenke til kommentar
I am from the MTV generation. This means that when I watch something, something exciting needs to happen every ten seconds to keep my attention. So, Dear Sony, here's an idea for a Playstation ad I might watch: Johnny Depp leaping out of an airplane without a parachute, fighting an entire wave of ninjas with a bazooka whilst simultaneously being fellated by Scarlett Johannsen, who is also a time-traveling, super-sexy cyborg.

Now that is living.

:!:

7209486[/snapback]

Den skulle jeg gjerne ha sett :D

Lenke til kommentar
Det eg gruer meg til er Sony neste store konferanse. Da PS3 utvilsom flopper, kommer Sony til å dra frem dette "vanskelig" året med mye motgang etc. for å så slenge ut kommentarer om at folk er trofaste bare fordi det er ein playstation etc. Så litt drittslenging mot MS og NIntendo som vanlig.

 

Blir omba det :wee:

 

7207547[/snapback]

 

Tror de fleste kommer til og kjøpe PS3. Jeg ble overbevist da jeg leste en artikkel i Dagens næringsliv (papir utgaven)

 

DN: PS3 utgis om en uke og er den beste maskinen av disse 3. Ps3 kan skilte med fotorealistisk grafikk og imponerende specs

 

De nevnte også at Xbox1 og X360 er maskiner som flopper over hele verden...

 

Jeg blir oppgitt over slike artikler. Grunnen til at jeg sier jeg ble overbevist er at de fleste faktisk kommer til og svelge artikler som det lett. De fleste stoler blindt på aviser og medier, selvom de ikke aner hva de snakker om...

 

Dette er markedsføring som Sony har planlagt fra første dag. Fra E3 hvor de viste pre-rendret grafikk har avisene omtalt PS3 som guden :hrm:

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Vel, ser ut som Sony følger Dave Chappelles sitt råd; 'Everything is cool in slow-motion'

Og det stemmer, til eit visst punkt. Denne reklama var dårlig. Eg har vanskeleg for å sjå kva for ei målgruppe den er retta mot.

All hail chapelle! :love: Når jeg så den tenkte jeg faktisk: "jøss.. virker som målgruppa er 60+". Men hadde vært veldig rart å rette en av de få PS3-reklamene mot en så snever målgruppe.

 

I am from the MTV generation. This means that when I watch something, something exciting needs to happen every ten seconds to keep my attention. So, Dear Sony, here's an idea for a Playstation ad I might watch: Johnny Depp leaping out of an airplane without a parachute, fighting an entire wave of ninjas with a bazooka whilst simultaneously being fellated by Scarlett Johannsen, who is also a time-traveling, super-sexy cyborg.

Now that is living.

:!:

7209486[/snapback]

Hadde faktisk vært en genial reklame! :thumbup:

Lenke til kommentar
Og når det gjelder at reklamen om den gamle dama er genial...

Selfølgelig blir det oppstyr rundt den, men hvem har seriøst fått lyst til å kjøpe den nå?

Eg kunne tenke meg å kjøpe PS3 etter denne reklama. :)

 

Reklama fortel oss kvifor vi bør kjøpe PS3, og det er vel ein viktig ting med reklamer.

Lenke til kommentar
Og når det gjelder at reklamen om den gamle dama er genial...

Selfølgelig blir det oppstyr rundt den, men hvem har seriøst fått lyst til å kjøpe den nå?

Eg kunne tenke meg å kjøpe PS3 etter denne reklama. :)

 

Reklama fortel oss kvifor vi bør kjøpe PS3, og det er vel ein viktig ting med reklamer.

7210343[/snapback]

Jeg har nærmest blitt skremt av alle reklamen jeg har sett av PS3 til nå :!:

 

Hver sin smak såklart. Sony har litt mer skjult budskap i sine reklamer. Selv foretrekker jeg faktisk MS sine med 360, de er som oftest veldig underholdende i det minste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...