Gå til innhold

Hva er det beste fildelingsprogrammet mht musikk?


CrackaBoi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har dårlige erfaringer med mp3 fildelings tjenester. For det første så er det alltid en eller annen idiot som disconnecter med da jeg er over 50% av nedlastinga. For det andre får jeg ikke utnytta linja mi maksimalt. Derimot skulle jeg velge mellom de jeg har testa ville valget falt på winmx og kazaa. Winmx er enkelt å bruke, og har de funksjonene man trenger. Du finner som regel det du er ute etter av både mp3 filer og divx filmer. Finner du ikke det du leter etter på winmx er kazaa stedet å lete. Jeg søkte på de fleste søkemotorer på internett etter en sang, men etter 1 søk på kazaa så fant jeg fila.

 

www.winmx.com

 

www.kazaa.com

Lenke til kommentar

Prøv Morpheous, Det er basicly det samme som napster bare at man også kan søke på bilder, videoer, dokumenter og programmer. Forbinneslene er veldig stabile og man kan hente ned den samme fila fra flere personer samtidlig, noe som fører til at downloadingen er meget rask. Programmet er Peer to Peer som også fører til at det er mindre sjangse for at det kommer i samme situasjon som napster :wink:

 

Programmet er veldig populert og har veldig mange brukere.

 

Du finner det på

http://www.musiccity.com

 

Programmet inne holder noen små AD's men de er (ifølge musiccity) Spyware frie og er der kun som små bannere som ikke forstyrrer i heletatt.

 

Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Quote:



On 2001-09-25 11:53, Dj_Offset skrev:

Har god erfaring med gnutellaklienten Limewire. Den er litt treg da den er skrevet i java riktignok. Den ble nylig relisensiert under GPL (dvs at den er open source - ikke.no spyware :smile:.


Den finnes på limewire.org



 

Tenkte å sende denne "privat", men kom på at kanskje andre også kan ha nytte av svaret...

 

Jeg downloadet LimeWire, men jeg vet ikke helt om jeg forstod hvordan man skal "klargjøre" det for bruk. Jeg kjenner java fra skolen, men har ingen kjennskap til de der "ant-greiene". Gidder du å forklare kjapt?

 

mvh. Eivind.

Lenke til kommentar

Jeg tror at man generelt ikke bør legge så forferdeig stor vekt på User oppinions siden det finnes forbanna mange l4m3rs som trur at programmet er crap bare fordi det krasha på demses PC, dessuten er det mange som slenger dritt og sånt bare for å virke som de har peil... På en måte sånn som musikk og Film kritikere bare ti ganger værre :wink:

Mitt tips: Når det gjelder software, download selv å test det. Hvis du ikke liker det, fine avinstaler så er saken ute av verden, hvis du liker det har du skaffa deg et kult "leketøy". :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva er galt med EDonkey ? ..

 

http://www.edonkey2000.com

 

Dette programmet støtter nedlasting fra flere steder samtidig, noe som medfører at hvis 100 stk har en spesiell fil, kan du laste den ned fra alle samtidig, og det går kjapt :wink: (dette er en tenkt situasjon.. det er queuing, noe som medfører at du ikke får fra alle samtidig.. :wink:)

 

Jeg bruker det selv, og er veldig fornøyd.. Finnes til Win/Mac og linux .. kommer snart til FreeBSD.

 

/christian

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefalle Direct Connect.

Finner nesten alle album og sanger, mye bedre en det napster var. Til sammen nesten 100 TB med musikk, spill, programmer, iso filer,(.img, iso, bin..osv)på alle hubene.

 

Fikke det for ca 4 uker siden og har lasta ned Win XP Pro Final, Office XP Pro, Norton System Work 2002, MS Train Sim, bortimot 15 album og noen flere spill.

 

Last det ned på:

http://www.neo-modus.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...