Gå til innhold

Trenger help til musikk valg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en som overhodet ikke setter pris på Metal i det hele tatt, samt alle dens avarter (selv den norske tøffe-emo varianten) syntes jeg musikkvalget i videoer er forbausende ensformig sjangermessig. Black metal band klarer såvidt å se litt Bad'e ut med masse sminke og gode fotografer, og små polygoner som løper rundt med pastellfargede kostymer og får stor gul skrift med et tall på til å poppe over hodet til andre polygoner er temmelig langt fra Bad.

PVP-filmer kunne ha godt av litt funk - det er i det minste morsomt (og fengende).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiroshi Watanabe a.k.a Quadra - Get it by your hands

Evt andre sanger av samme gruppe :) de har som regel chill out trance :)

Evt, Flow - Days

Skrevet (endret)

SOAD, Linkin Park, Limp Bizkit og alle andre nu- metal band! :(

Jeg elsker SOAD, men det er trist at de har blitt misbrukt i så mange filmer, og også at de nevnes i sammenheng med Linkin Park og Limp Bizkit :cry:

Endret av kristteo
Skrevet
Hadde vært fint å se en UTEN Metall/tung musikk for en gang skyld... Det er gjort for å si det sånn..

Prøv heller på noe orginalt, ikke det at jeg har noe forslag

7200467[/snapback]

Tenk deg Mamma Mia eller Barbie Girl i en PvP film. Eller for guds skyld rap...

..derfor bruker man metal.

Skrevet
Hadde vært fint å se en UTEN Metall/tung musikk for en gang skyld... Det er gjort for å si det sånn..

7200467[/snapback]

7204464[/snapback]

Mener ikke å være provoserende her nå, men de finnes VELDIG VELDIG mye mer musikk en pop og tung metall

Skrevet (endret)

Crimson Tide (Instrumental-versjonen, for guds skyld IKKE nightwish-rape-mixen) er utrolig virkningsfull i bossfights. Instrumental / symfonisk musikk generelt er undervurdert i gamevideoer.

Endret av Xeenon_
Skrevet

7200467[/snapback]

7204464[/snapback]

Mener ikke å være provoserende her nå, men de finnes VELDIG VELDIG mye mer musikk en pop og tung metall

7206042[/snapback]

Vet, vet, men det er liksom bare klassisk, rock/metal og techno som kan faktisk brukes i WoW filmer generelt, - og klassisk og techno hører litt mer til ''stille-gående'' filmer (som f.eks Devlins ''Rite of Passage'', der metal aldri hadde passet inn). Selv synes jeg rock/metal passer til PvP filmer hvor det skal være litt.. Action (dermed tung/fort musikk).

Skrevet
Tina Cousins - Forever

Synes det er noneed på metal og andre csbarn låter.

7204480[/snapback]

Ja for guds skyld ikke begynn med trance, altså, det er vel det du mener med csbarn låter? Boten Anna o.s.v

Skrevet

7204464[/snapback]

Forfriskende, hadde det vært.

En video jeg husker godt, var en som viste hvordan Anathema-questen foregikk, med "Just you and I" av Dzihan & Kamien, som er litt eksotisk elektronika. Vips, så hadde jeg et nytt favorittband.

Råtten nu-metal (smør på flesk, egentlig) har jeg fått mektig nok av.

Skrevet

syns du skal smekke inn no metall / heavy metall eller underground rap :D

metall/rap grupper som jeg syns er bra:

- System of a down (bra sang, Guarded)

- Queens of a stoneage (bra sang, no one knows)

- In flames (bra sang, Cloud connections)

- Disturbed (bra sang, orange mix av shout)

/

- Public enemy

- Demigodz

- Jedi mind tricks

Skrevet

7200467[/snapback]

7204464[/snapback]

7206042[/snapback]

Greit, lag en film med den homo-musikken din. Men vær så snill og ikke post den her da... :hrm:

Skrevet
Greit, lag en film med den homo-musikken din. Men vær så snill og ikke post den her da... :hrm:

7208914[/snapback]

Hvis du virkelig mener at all musikk som ikke faller under metal fanen er "homomusikk" vet jeg ikke hva jeg skal si...

Får kanskje lage en video med musikk fra Culture Club, George Michael, Village People (hei vent - det har blitt gjort allerede), Pet Shop Boys, Elton John, REM, og gudene vet hva mer da, bare for å terge deg ;)

Skrevet (endret)

7208914[/snapback]

Vel, da ser det ut til at vi har 2 alternativer her. Enten så er alle vi som har hørt/hører på

- Klassisk

- Gospel

- jazz

- Blues

- Bluesrock

- Latin

- Dance

- Trance

- Funk

- Pop

- Poprock

- Country

- Elektronisk

- Funk

- Elektrofunk

- Hip-Hop

- Rap

- Reggae

- Rapcore

- Ska

- Opera

- Gospel

- Ska

- Humor

- Folkemusikk

- Filmmusikk

- Tango

- Fusion

- Klassisk Rock

- Countryrock

- Punk

(Og det finnes mye mer)

alle homser. Eller så er WoWwtf enten så sinnsykt trangsynt og lite åpen at han enten har sittet på rommet sitt hele sitt liv kunn foret med tung metall med en stemme i øret som forteller han at alle andre menn foretrekker andre menn sexuelt. Eller så er han Norges største homofob mens han selv venter på å komme ut av skapet, det er ingen skam vettu

Sorry , men noe mer provoserende er det lenge siden jeg har lest

Endret av Footy
Skrevet

Jeg skal lage en pvp film med druiden der jeg skal bruke Dr.Bombay - Tiger took my family! Tror det blir en gankefilm fra Tarren Mill eller noe sånt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...