Gå til innhold

word har klikka!

hernil

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hjelp!

driver og skriver norsk stil på word dreiv å lekte meg med forskjellige skrifttyper og plutselig gikk den ikke tilbake til times new roman den ble bare forvandla til masse firkanter med prikker under har lagra flere ganger under skrivinga! hva skal jeg gjøre? noen forslag? alle forslag er gode forslag!

hjelp!

Endret av hernil
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så lenge du ikke har endra stilen normal så burde det vel gå greit å sette den tilbake til normal..

Scroll deg litt ned eller opp på den og velg fjern formatering.

Det burde fikse biffen.

Lykke til!

post-65787-1162380377_thumb.jpg

Endret av emalisti
Skrevet (endret)

nei det funker fortsatt ikke. den vil ikke forandre den tilbake til times new roman, nå er den på wingedings og når jeg endrer til times new roman blir det bare en serie med firkanter med forskjellig antall prikker under.

edit: klarte å fikse det kopierte og limte inn all teksten i notepad. :)

skal lime tilbake i word og fortsette. takk for hjelpa!

Endret av hernil
Skrevet

Å slette normal.dot er aldri et godt alternativ. Gi den heller et nytt navn så har du mulighet til å ta vare på autotekstoppføringer, makroer og egendefinerte verktøylinjer.

Det at det virket å lime inn fra notisblokk tyder dessuten på at det ikke var noe galt med normal.dot men at det var noe galt med stilen normal i det aktuelle dokumentet. Det pleier da å hjelpe å endre normal-stilen tilbake til standard innstillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...