jaws733 Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Noen som har handla dette spillet? Jeg lurer på hvordan multiplayer delen fungerer... Personlig liker jeg å spille på lag med en kamerat mot flest mulig/vanskeligst mulig pc-fiender.. Hvordan er mulighetene for det i CoH? Tenker StarCraft, Red Alert o.l.
Jtand Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Har dette spillet ja.. Men har ikke testet det Slenger meg med på denne tråden!
Deepsearch Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Mener det skal gå an å spille coop mot pc-fiender ja.
gummitarzan Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 (endret) Har dette spillet ja.. Men har ikke testet det Slenger meg med på denne tråden! 7196784[/snapback] Aner ikke hvordan multiplayer er, (not my cup of tea) men FY F så genialt enspiller-delen er. Gamer.no gav spiller 9/10, og jeg må si det er den klareste 9ern sålangt iår. Skal du kun spille et rts-spill i år, la det bli dette. ps, til alle dere som har spilt spillet.....er det mulig å sette "rotèr-kartet" knappen til noe annet enn Alt?? Irriterer med grenseløst at jeg ikke fått satt det til en knapp på musa Endret 1. november 2006 av gummitarzan
Thor_F Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Noen som har handla dette spillet?Jeg lurer på hvordan multiplayer delen fungerer... Personlig liker jeg å spille på lag med en kamerat mot flest mulig/vanskeligst mulig pc-fiender.. Hvordan er mulighetene for det i CoH? Tenker StarCraft, Red Alert o.l. 7196758[/snapback] MP-delen fungerer bra, synes nå jeg ihvertfall. Kanskje litt få kart å velge blant, men editoren kommer vel snart så da blir andre boller. Det er mulig å spille flere på lag mot AI, ja. Man kan spille alt fra 1v1 til 4v4.
LordjOX Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Ja man kan spille f.eks 2x human mot opptil 4x AI (easy, medium, hard, expert) på både LAN og internett
jaws733 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Ja man kan spille f.eks 2x human mot opptil 4x AI (easy, medium, hard, expert) på både LAN og internett 7199347[/snapback] Sweet! Da blir det handel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå