Gå til innhold

Mx revolution, mus til lett gaming?


Anbefalte innlegg

Hei,

Har nå en meget dårlig mus, og har siklet på Logitechs nye MX revolution.

 

f4083d3b6a3c2b495da3c78b14f0b3e6.jpg

 

Jeg bruker musen mye til nettsurfing, photoshop og lett spilling. (Cs og noen slike spill)

 

Det er jeg lurer på om denne musen faktisk fungerer til spilling. Har lest mye for og imot det, og er ute etter en sikkert løsning på dette.

 

Håper denne musen varer noen år, og da følger med på litt nyere spill..

 

Takker for alle svar

Endret av -Olsen-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm...

 

synd... for jeg syns den var ekstremt god å holde i, og srollingsystemet virket genialt... noe som er nesten helt fraværende på min nåværende mus...

 

Får leite mer da senere.. men er det at den er trådløs så farlig hvis man husker å sette den i laderen iblandt?

Lenke til kommentar

Har en Logitech G7 selv er kjempe fornøyd!

Driver med spilling,nettsurfing og bilderedigering!

Den har laser 2000dpi. Så er den trådløs! Funker supert! Mange mener G7 er noe dritt men men! Om du musa klikker har man jo en garanti så da kan man jo like så greit bare bytte til en annes mus hos leverandøren du kjøpte musa hos!

Lenke til kommentar
Mitt råd, aldri gå for trådløs under noen omstendigheter om du er interessert i å game på bra nivå.

7193617[/snapback]

Hvorfor ikke gå for trådløs? De fleste trådløse musene er med lader og har en batterilevetid på ihvertfall 30 timer ( har bare erfaringer med logitech mx1000) . Du setter bare musa på lading tredjehver dag??

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg tok en reaksjonstest hvor man skal trykke på en knapp når den kommer opp, så får man etter på vite hvor god man er til å reagere. Prøvde med min vanlige mus hvor jeg fikk rundt 180-190ms, og en trådløs en hvor jeg fikk 230-240ms. Dette var for sikkert 4 år siden så om det fortsatt stemmer er jeg ikke sikker på.

Endret av Canute
Lenke til kommentar

Jeg har MX Revolution. Til desktopbruk er den fantastisk, men til gaming er jeg ikke helt fornøyd. Henger VELDIG etter i BF2, noe som ga meg hen heilt sykt dårlig K/D ratio. Bytta til den gamle gode trofaste MX 510 for gaming, og den funker mye bedre til det. Testa den litt i CS 1.6 og der funker den ganske så bra.

 

Mitt råd, IKKE kjøp denne hvos du skal bruke den til gaming. Til alt annet er den helt rå, med unntak av prisen... :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har MX Revolution. Til desktopbruk er den fantastisk, men til gaming er jeg ikke helt fornøyd. Henger VELDIG etter i BF2, noe som ga meg hen heilt sykt dårlig K/D ratio. Bytta til den gamle gode trofaste MX 510 for gaming, og den funker mye bedre til det. Testa den litt i CS 1.6 og der funker den ganske så bra.

 

Mitt råd, IKKE kjøp denne hvos du skal bruke den til gaming. Til alt annet er den helt rå, med unntak av prisen... :ermm:

7205005[/snapback]

 

 

*bump*

 

fått tak i en eldre trådløs logitech mus nå, ikke kjøpt. Prøvde denne i cs, funket ikke så bra. Dette hadde ikke noe med det dere frenstiller som et problem at den ikke henger med, noe jeg ikke merket noe til med denne musen, problemet var at jeg ikke klarte å føre musa glatt, noe som førte til hakkete spilling.. *min gamle ibm standardmus er bedre*

 

Forsåget ikke lader til denne heller, så vet ikke om denne er noe å beholde i lengre tid

 

Noen fler erfaringer som vil deles?

Lenke til kommentar

Eg har VX revolution som er laptop versjonen. den er genial til desktop bruk utenom at den er litt vel villig til å scrolle , men det er bare en bakdel når en tegner i autocad.

 

Den er responsiv som bare det, grei nok til FSP spill, men eg er ingen CS mann,.....

 

min gamle MX518 er bedre til spill men det er hovedsakelig pga scrolle funksjonen

Lenke til kommentar

Trådløst - nei akk og ve. Henger konstant etter, er tunge og går alltid tom for strøm når det minst passer.

 

Egentlig er det kun 4 vettuge alternativer for deg som vil ha spillmus i dag:

-Logitech G5

-Logitech 518

-Razer Copperhead

-Razer/Microsoft Habu

 

G5/Copperhead/Habu har 2000dpi laser sensorer, mens MX518 har 1600dpi sensor med rødt diodelys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...