Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fjerne snø fra bil


rolvs

Anbefalte innlegg

Jepp... defapakke er konge! kunne ikke ha overlevd uten :) (vell... jeg gjorde det før da).

 

Når det kommer til varmkjøring på lave gir er jo det vel og bra såfremt man ikke har for høyt turtall :) Det er dårlig sort når oljen er kald og smører dårlig. Bilen skal gå lett, uten å gå på for høyt eller lavt turtall. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilen står for tiden i oppvarmet garasje både hjemme og på jobb... Jeg skal innrømme at jeg godter meg litt hver morgen og ettermiddag når jeg kjører til og fra jobb når jeg ser folk stå å måke og skrape fram bilene sine når de er blitt nedsnødd over natten / dagen. Det laver faktisk ned akkurat nå.

 

Men jeg har jo en liten kost som brukes når jeg må parkere ute i snøføyken en sjelden gang. Før jeg kjøpte meg leilighet med tilhørende oppvarmet garasje, parkerte jeg på gata i Oslo. Da var det så ille innimellom at jeg måtte ha snøspade i bilen for å komme inn og ut av parkeringene. En gang med måtte jeg til og med ringe Falken for å få tauet meg opp fra parkeringen (snøfonna). Og ikke glem at 2 ganger i året feies / måkes gatene i Oslo og bilene taues inn an mass om du ikke passer på. Aldri mer!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...