Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fått klamydia fra eksen. Denge hu?


Gjest Bitter Fyr

Anbefalte innlegg

Gjest Bitter Fyr

Hei.

 

 

For en stund siden testet jeg meg for klamydia, og fant ut at jeg hadde fått dette.

Eneste jeg kan tenke meg at jeg har fått dette fra er fra eksen min, da jeg drev på litt med henne etter at vi slo opp.

 

 

I dag fikk jeg vite at hun hadde vært på hyttetur i sommerferien med en 23 åring, (hun er 17) og at de hadde drevet ganske heftig på.

 

Før jeg begynte med henne igjen så spørte jeg : dersom du har drevet med noen andre så vil jeg gjerne vite det, så jeg ikke risikerer noe "uff uff på tissetassen".

 

Har du drevet med noen andre? fikk et klart og tydlige nei.

 

Så ettersom jeg bare har drevet med henne (plus nye kjærsten som var jomfru) så har jeg resonnert meg frem til at det er fra eks kjærsten jeg har fått dette skvipet fra.

 

Hva gjør jeg?

 

Sa til meg selv : deng hu, gut hu, skjær a opp! Men dette sier seg selv at ikke vil fungere.

 

Tips til hva jeg kan gjøre?

Jeg syns selv at dette er respektløst og ikke særlig hyggelig.

 

PS: ingen poster om "deng kjerringa" o.l

 

 

Mvh

Bitter Fyr :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bitter Fyr

Grunnen til at jeg ikke brukte kondom silje er fordi eg får allergiske reaksjoner av de.

 

Og siden dette var ei jeg hadde vært sammen med i ett års tid, så regnet jeg med at hun var til og stole på. men dog.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg ikke brukte kondom silje er fordi eg får allergiske reaksjoner av de.

 

Og siden dette var ei jeg hadde vært sammen med i ett års tid, så regnet jeg med at hun var til og stole på. men dog.

7178446[/snapback]

 

 

Jeg syns det er en litt slakk unskyldning. Det finnes flust av kondomer for de som ikke tåler lateks, glidemiddel, sæddrepende kremer og andre allergifremkallende ting på kondomeriet.

 

Og selv om ja, damen skuffet deg nok litt ved å ikke fortelle om det hun hadde gjort, så må du jo selv ha hatt en misstanke siden du spurte. Derfor mener jeg at du må ta ansvar for det du har gjort.

 

Man kan ikke forandre andre mennesker man kan kun gå inn i seg selv og analysere egne handlinger og lære av dem til neste gang.

Lenke til kommentar
Du får ta deg selv i nakken og si til deg selv at "neste gang bruker jeg kondom  om jeg er i tvil om damen har ligget med andre"!

 

Ta selv ansvar for egne handlinger....

7178429[/snapback]

Han spør eksen om hun har pult på andre mens de har hatt pause, hun sier nei. Skal han da dra fram dongen sånn bare for å understreke at hennes ord ikke er verdt dritten? Tror ikke det ...

 

Trådstarter: Du får bite det i deg og gå til legen. Dette er ikke din skyld, men det er dessverre du som må unngjelde. Om ikke annet har du martyrpoeng og trumfkort i all overskuelig fremtid hos eksen din. Er du forresten så sikkert på at hun nye var jomfru?

Lenke til kommentar
Du får ta deg selv i nakken og si til deg selv at "neste gang bruker jeg kondom  om jeg er i tvil om damen har ligget med andre"!

 

Ta selv ansvar for egne handlinger....

7178429[/snapback]

 

 

Er ikke han noe som helst ansvarlig? Tok ikke han ett valg når han ikke tok på seg kondom, uansett hvor allergisk han er?

7179218[/snapback]

 

 

 

O Herre. Når man er voksen nok til å ha sex er man også voksen nok til å klare å svare ærlig på et slikt spørsmål. For ei tøs hu er =/

 

Så vidt jeg vet er det kvinner som har kommet i fengsel for gjentatte ganger å ha lurt menn til å ha ubskyttet sex med dem selv om de har HIV/AIDS. Det burde si litt om hvilken side Loven er på (vet ikke om det var i Norge eller hvor nå enn det var, men det var en fornuftlig avgjørelse basert på rasjonalitet).

Lenke til kommentar

En post er slettet. Det er både unødvendig og uønsket å spekulere i om gjestepostere er brukere på forumet. Det kan de selvsagt være, og de skal få lov å være det så lenge de ikke misbruker muligheten. Videre er det unødvendig og linke til ting som ikke relatert til trådens emne.

 

Til trådstarter: Om du ikke ønsker poster om "deng kjerringa", hvorfor i all verden skriver du "Denge hu?" i emnetittelen? Med mindre du ønsker at vi stenger tråden for å være i strid med din egen førstepostregel...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...