MrL Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Noen som har prøvd Gotic 3 enda? Er det bra? Synes det ser veldig fett ut. Hva synes dere er best av det og elder scoll?
herzeleid Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Prøvde det litt men falt ikke i smak. Ytelsen er fantastisk mye dårligere enn oblivion og slåssingen er etter min mening kjedelig da man låser seg på folk i steden for å ha mer frihet som i oblivion. Sikkert mye bedre hvis du har en sykt pc men jeg kjører Oblivion med veldig fin grafikk mens Gothic 3 ser hos meg ut som grøt
defensor Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Syntes det er så mange spill som etterhvert bruker Speedtree. får begge spillene til å se litt likt ut
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 kommer ann på hva en mener med Elder scroll det da, mener ha da bare OB eller hele serien Gothic 3 og OB er sikre like stilt hos meg, man spillte mye lengre i OB en jeg gjorde i gothic 3. når det gjelder Gothic serien vs The Elder Scroll serien vinner TES, elsker mytologien til TES noe som det var alt for lite av i OB, historien om Chimer og Dewmer i MW var drit kul. kunne blitt film av det
Blue--Sky Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Oblivion var gøy i 50-60 timer, så var det ingen ting nytt lengre og det ble kjedelig og spille.. alle hulene var like, alle oblivion gatesa var like og at alle findene levla sammen med deg er jo helt bak mål. Jeg har nå spillt gothic 3 i ca 80 timer, og det er fortsatt utrolig gøy, mye mer variert en i oblivion. Alle stedene har sitt eget særpreg, slik at man får følesen av og oppdage noe nytt hele tiden. Er også mye mer liv i skogen, mye flere skapninger og dyr. Jeg liker gothic 3 bedre en oblivion..
KayAU Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Der er allereie ein tråd om Gothic 3 vs Oblivion. Dei spela i TES- og Gothic-seriane eg har spelt, vil eg rangere slik: 1. Gothic 2 2. Gothic 3 (foreløpig plassering) 3. Gothic 1 4. Morrowind 5. Oblivion Eg har spelt igjennom G1, G2 (tre gongar), og Morrowind. Gothic 3 kjem eg heilt sikkert til å fullføre, Oblivion mista eg heilt interessa for før hovudquesten var ferdig (men eg fekk inn 70 timar før det skjedde). Kay Endret 30. oktober 2006 av KayAU
Eyefitness Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Ja, da slapp jeg å ramse opp ser jeg. Den lista til KayAU er dønn lik den jeg ville satt opp
darkness| Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Vennligst benytt tråden KayAU linker til.
Anbefalte innlegg