Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kalas er 19 år og spiller fast i toppserien i Nederland. Når han i tilegg er en innlånt spiller, og må være bedre enn de andre spillerne i samme posisjonen for å få spilletid, så er dette lovende.

Endret av Mos Def
Skrevet

Synes det er dumt at vi ikke får se ungguttene når vi leder så komfortabelt. Når skal de få muligheten da?

kanskje neste sesong? når vi mister Cole, vi henter opp PVA? Bytte ut Lamps med KDB ellr Josh?

Skrevet

Samma her, adri sett dem spille, og hakke peil på hvem som spiller der. Men de ligger på 3.plass i ligaen deres, eneste jeg vet.

Lurer på om gutta/trenern/klubben er motivert for å nå langt den cupen,.

Skrevet

Mata er ihvertfall motivert. :)

Juan Mata

We will face Sparta Prague in #EuropaLeague. The first step to reach our goal in this tournament: Become Champions!

Hadde så klart vært moro å vinne denne konkurransen, men gråter ikke akkurat om vi ryker ut.

Skrevet

1355952725146.gif

Deilig pasning i fra Luiz. Hvis Cole drar håper jeg vi kan hente en back som også kan spille midtstopper. Flere alternativer i forsvaret gjør at Luiz kan spille mer på midtbanen og vi slipper å handle inn en ny spiller der som mange har lyst på.

Skrevet

Benitez mener midtbaneposisjonen er for krevende av Luiz i forhold til å være midtstopper. Fysisk antar jeg. Terry er forhåpentligvis tilbake neste uke. Har vært endel frem og tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...