Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Liverpool møter da ikke Chelsea før i November. Men ja, blitt mange tap for liverpool mot Chelsea de siste årene. Gruer meg.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liverpool møter da ikke Chelsea før i November. Men ja, blitt mange tap for liverpool mot Chelsea de siste årene. Gruer meg.

Norwich spiller mot Chelsea neste lørdag.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ah, sånn og forstå. Have a great beating.

Skrevet

Godt med 3 poeng og at United tapte poeng. Siste scoringen er vi litt heldige, men det er sånn som skjer. Vi var vel uheldige mot QPR om jeg ikke husker feil. Dog, veldig skuffende at vi nok en gang prøver på å filme oss til straffe. Forsøket til Luiz var rett og slett patetisk. Også rett etter at RDM har gått ut og sagt at han er enig med at filmere burde straffes.

Gjest Slettet+3165
Skrevet

At Luiz gjør det nå, før Terry får en del kampers karantene er mildt sagt idiotisk.

Når Torres ble felt inne i 16 meteren, skulle det vært straffe? Ja forsvaren var borti, men syns ikke det så nok ut til å flagre som en bavian.

Skrevet

Kan forstå at det føltes slik for Torres da det var kontakt som han ikke så, men det var ihvertfall ikke med vilje og vi vant kampen så jeg bryr meg ikke så mye.

Skrevet

raphael honigstein ‏@honigstein

Schweini: D. Luiz went up for CFC's corner and said "and now goal" to him, then shrugged shoulders and said "sorry" on way back, meaning it

:lol:

Skrevet

Hva er det dere ikke forstår?

"Bastian Schweinsteiger has claimed that curly-haired lunatic David Luiz first told him that Chelsea were going to score from their 88th minute corner in the Champions League final, then apologised to him after it went in."

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Personligheten hans er jo gull verdt.

Skrevet

Dan Levene ‏@BluesChronicle

Chat with Marin post-match. I have 7min on tape, of which 2min is David Luiz getting him in a headlock, kissing his ear & singing with Oscar

Husker ikke om jeg postet den eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...