Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

At Luiz gjør det nå, før Terry får en del kampers karantene er mildt sagt idiotisk.

 

Når Torres ble felt inne i 16 meteren, skulle det vært straffe? Ja forsvaren var borti, men syns ikke det så nok ut til å flagre som en bavian.

 

Forsvarsspilleren sparker i beinet til Torres da han tar ladegrep for skuddet sitt. Det er kun keeperen igjen og han står omtrent på straffemerket. Jeg tror ikke det finnes noen sjanse for at Torres vil foretrekke og kaste seg for å få en straffe når han kan sette inn vinnermålet selv i den situasjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De mener det er straffespark. Har du tilgang til TV2sumo kan du se kampen i opptak og spole frem til 1time og 40 min. Altså, etter å ha sett det der så kan jeg faktisk være enig i at det er straffe.

Kos går inn klønete og forstyrrer Torres ved å hekte litt av foten. Det hadde vært frispark mitt på banen ergo, det skal være straffe. Langli reflekterer det ganske godt, men som sagt du må nesten bedømme det selv.

Lenke til kommentar

Digg med seier lørdag, og digg at Torres skårer jubler alltid litt ekstra når det er han som putter hehe..

Og takket være Cech sine refleks-redninger vant vi kampen..

 

Okay, neste kamp er imorra mot Nordsjæland, skal Torres starte her også? Må jo ikke slite han ut?

 

Er Studge fortsatt syk?

 

Og jo digg at Viasat4 viser Chelsea kampen og ikke no annet ræl hehe..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Min lineup mot danskene:

 

Turnbull

Azpilicueta - Luiz - Cahill - Bertrand

Romeu - Lampard

Moses - Piazon - Marin

Torres

 

Torres bør i utgangspunktet får hvile, men med Sturridge ute så er det begrenset med valgmuligheter der oppe. En mulighet er å spille en av Mata/Oscar/Hazard på OM for så å flytte enten Moses eller Piazon opp som midtspiss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Når jeg sier "hviles", så er det muligens litt feil bruk av ord.

Det er alltid en risiko for skade når enn spiller kamp, nå som Sturridge er ute, er det synd om Torres også skulle forsvinne ut pga. skade han blir pådratt i en kamp.

Å utsette Torres for denne risikoen, er det jeg mener er en unødvendig og derfor bør han "hviles".

 

Forøvig enig i at vi kan ikke kjøre helt B-lag, kampen må vinnes indeed.

Lenke til kommentar

Vi må vinne. Så hvorfor vi skal ta det så rolig skjønner jeg ikke. Det er 3 dager med hvile før vi tar i mot Norwich på lørdag. En kamp som nesten er lettere enn mot et lag som skal vise alt de kan. Jeg tror heller ikke vi trenger å hvile våre beste.

 

Jeg håper vi stiller sterkt og går ut for å drepe kampen tidlig. Det ville vært kjipt om vi stilte redusert også måtte sette inn Torres, Hazard og Mata og jage et mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...