Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje som Chelsea-supporter i siste kamp av sesongen som er en FA Cup finale, du bør fikse måte å se kampen på litt tidligere eller gå ut på pub eller noe? Bare et forslag.

Kanskje jeg leste at den vises på viasat tidligere i dag på en kiosk, men at det ikke var tilfelle. Dessuten var jeg sikker på at den gikk klokken seks. Jeg har vært ute og reist i dag, og ting tok litt lengre tid enn planlagt. Grunnen til 'å helvete' var fordi jeg samtidig som jeg skriver her leter febrilsk etter hvem som sender.

Skrevet

Sorry sorry da. :p Men det er jo ikke lov med streaming osv. her så akkurat det blir litt vanskelig å hjelpe med. Lykke til uansett.

Skrevet (endret)

Lampard "filmer" og får gult kort. Moro. Btw Herrbrun, glem stream nå, er bare 5 min igjen. :p

snytt for mål og straffe nå

Hvem skal følge med på ballen der? Linjedommeren er jo der skuddet starter, umulig for han eller dommeren å se. Men det er de ja. Straffen er jeg veldig usikker på egentlig.

Endret av tc47
Skrevet

Kunne fort vært 3-1 der med Malouda. Da hadde jeg vunnet 500kr. Men nei samme det, Chelsea vinner dette så får jeg heller finne de pengene et annet sted :D

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Good job.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...