Gå til innhold

Ninjaloot på WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hva som går gjennom huene på folka som ninjalooter :p Det blir bare masse trøbbel etterpå og en kan se langt for å bli med på noe mer raid:P

7171783[/snapback]

Gid det var så vel.

 

Vi hadde en episode for tre uker sida på Magtheridon alliance side med en hunter som kjørte igang en Onyxia pug (det er helt vanlig her), som endte opp med hele potten, fire epics pluss hodet. Heldigvis forlot han ikke gruppa før han loota gullet, så vi fikk i det minste dét.

 

Anywhoodles, han trasker nå både fritt og aktivt rundt på serveren og har ikke noe problemer med å skaffe seg verken guild eller raids rundt omkring, med mindre noen understreker det for dem. Jeg veit selvfølgelig bedre enn å joine grupper med ham i (hadde en lengre samtale med ham noen dager i etterkant av handlinga, og han gav klart og tydelig inntrykk av at han syns det var kjempegøy og at han gjerne kunne gjort det igjen), men jeg har selvfølgelig bedre ting å gjøre enn å babysitte en hjernedød hunter dagen lang også.

 

Så selv om man skulle tro at ninjaer blir huska for aktene sine i all evighet så kan det se ut som om det er blitt så vanlig å ninjae fra raids på en eller annen måte at nå er det ikke sikkert at det er så lett å hindre dem i det allikevel.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva som går gjennom huene på folka som ninjalooter :p Det blir bare masse trøbbel etterpå og en kan se langt for å bli med på noe mer raid:P

7171783[/snapback]

Gid det var så vel.

 

Vi hadde en episode for tre uker sida på Magtheridon alliance side med en hunter som kjørte igang en Onyxia pug (det er helt vanlig her), som endte opp med hele potten, fire epics pluss hodet. Heldigvis forlot han ikke gruppa før han loota gullet, så vi fikk i det minste dét.

 

Anywhoodles, han trasker nå både fritt og aktivt rundt på serveren og har ikke noe problemer med å skaffe seg verken guild eller raids rundt omkring, med mindre noen understreker det for dem. Jeg veit selvfølgelig bedre enn å joine grupper med ham i (hadde en lengre samtale med ham noen dager i etterkant av handlinga, og han gav klart og tydelig inntrykk av at han syns det var kjempegøy og at han gjerne kunne gjort det igjen), men jeg har selvfølgelig bedre ting å gjøre enn å babysitte en hjernedød hunter dagen lang også.

 

Så selv om man skulle tro at ninjaer blir huska for aktene sine i all evighet så kan det se ut som om det er blitt så vanlig å ninjae fra raids på en eller annen måte at nå er det ikke sikkert at det er så lett å hindre dem i det allikevel.

7172912[/snapback]

Vær raid leder og sett på Master Loot.

Lenke til kommentar

er vel ML som ninjaer

 

Om ikke må han jo neede og da kan de andre gjøre det også.

 

til under . FFa loot er jo smart :hmm:

 

Vi slet med at ingen looter grey så vi ikke får skinnet så denne fikk jeg til å funke.

/script SetLootMethod("Master","Name","0");

Endret av War
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva som går gjennom huene på folka som ninjalooter :p Det blir bare masse trøbbel etterpå og en kan se langt for å bli med på noe mer raid:P

7171783[/snapback]

Gid det var så vel.

 

Vi hadde en episode for tre uker sida på Magtheridon alliance side med en hunter som kjørte igang en Onyxia pug (det er helt vanlig her), som endte opp med hele potten, fire epics pluss hodet. Heldigvis forlot han ikke gruppa før han loota gullet, så vi fikk i det minste dét.

 

Anywhoodles, han trasker nå både fritt og aktivt rundt på serveren og har ikke noe problemer med å skaffe seg verken guild eller raids rundt omkring, med mindre noen understreker det for dem. Jeg veit selvfølgelig bedre enn å joine grupper med ham i (hadde en lengre samtale med ham noen dager i etterkant av handlinga, og han gav klart og tydelig inntrykk av at han syns det var kjempegøy og at han gjerne kunne gjort det igjen), men jeg har selvfølgelig bedre ting å gjøre enn å babysitte en hjernedød hunter dagen lang også.

 

Så selv om man skulle tro at ninjaer blir huska for aktene sine i all evighet så kan det se ut som om det er blitt så vanlig å ninjae fra raids på en eller annen måte at nå er det ikke sikkert at det er så lett å hindre dem i det allikevel.

7172912[/snapback]

 

For endel måneder siden var det en kar som ninja i et UBRS run.

Han mekka application på guilden vår for et par dager siden, jeg huska seff at han ninja så jeg dro fram masse screenshots ^^. han ble ikke spessielt glad xD

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar
Vi hadde en episode for tre uker sida på Magtheridon alliance side med en hunter som kjørte igang en Onyxia pug(...)

7172912[/snapback]

Vær raid leder og sett på Master Loot.

7173030[/snapback]

Han var naturligvis raidleader og hadde Masterloot på.

 

Hvis jeg skulle forlangt å bli leder og masterlooter i alle pug-raidene jeg har vært med i så hadde jeg ikke hatt på langt nær det gearet jeg har nå. O_o

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...