Gå til innhold

Ninjaloot på WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvis dette virkelig var deg, så må jeg nesten bare si at jeg synes synd på deg da du tydeligvis mangler antennene til å forstå hvor irriterende og lite morsomt det er å gjøre noe sånt.

7173555[/snapback]

Se på gearet til de som er med på bildet, tror du de bryr seg om litt mc loot?

7175323[/snapback]

 

Ja. Det koster med progress vettu.

Lenke til kommentar

 

Hvis dette virkelig var deg, så må jeg nesten bare si at jeg synes synd på deg da du tydeligvis mangler antennene til å forstå hvor irriterende og lite morsomt det er å gjøre noe sånt.

7173555[/snapback]

Se på gearet til de som er med på bildet, tror du de bryr seg om litt mc loot?

7175323[/snapback]

 

Sett deg selv i situasjonen da mann, tror du virkelig at du selv ville sagt "Jaja, det var nå bare litt MC-loot, vi synes jo det er så gøy her likevel så vi bare gjentar dette neste uke"?

 

Spiller da vel ingen rolle om folk surrer rundt i Tier 3 - det er jo *tid* det er snakk om her - man surrer bort flere timer for 20-40 mann, kun for å stjele ting man knapt kan bruke selv?

 

Ingenting kan sies til Zaptoz' forsvar her, han er nødt til å være en total idiot.

Lenke til kommentar

 

Hvis dette virkelig var deg, så må jeg nesten bare si at jeg synes synd på deg da du tydeligvis mangler antennene til å forstå hvor irriterende og lite morsomt det er å gjøre noe sånt.

7173555[/snapback]

Se på gearet til de som er med på bildet, tror du de bryr seg om litt mc loot?

7175323[/snapback]

 

Ja. Det koster med progress vettu.

7175762[/snapback]

 

 

Decimation har ikke progress lengre... dem er ferdig ;)

Lenke til kommentar

 

Hvis dette virkelig var deg, så må jeg nesten bare si at jeg synes synd på deg da du tydeligvis mangler antennene til å forstå hvor irriterende og lite morsomt det er å gjøre noe sånt.

7173555[/snapback]

Se på gearet til de som er med på bildet, tror du de bryr seg om litt mc loot?

7175323[/snapback]

 

Ja. Det koster med progress vettu.

7175762[/snapback]

 

 

Decimation har ikke progress lengre... dem er ferdig ;)

7175970[/snapback]

 

Bla bla bla :p

Lenke til kommentar

 

Hvis dette virkelig var deg, så må jeg nesten bare si at jeg synes synd på deg da du tydeligvis mangler antennene til å forstå hvor irriterende og lite morsomt det er å gjøre noe sånt.

7173555[/snapback]

Se på gearet til de som er med på bildet, tror du de bryr seg om litt mc loot?

7175323[/snapback]

 

Ja. Det koster med progress vettu.

7175762[/snapback]

 

ja, jeg er en total idiot. jeg gjorde noe dumt i et PC spill. jeg tok en item...oh noes!! dere har sikkert drept en team mate i CS og? ikke for at d er gøy. men fordi du kjeder deg.

 

ps. Zaptoz ble sletta for lenge siden. spiller fortiden mage på Balnazaar:p

Lenke til kommentar

 

Hvis dette virkelig var deg, så må jeg nesten bare si at jeg synes synd på deg da du tydeligvis mangler antennene til å forstå hvor irriterende og lite morsomt det er å gjøre noe sånt.

7173555[/snapback]

Se på gearet til de som er med på bildet, tror du de bryr seg om litt mc loot?

7175323[/snapback]

 

Ja. Det koster med progress vettu.

7175762[/snapback]

 

ja, jeg er en total idiot. jeg gjorde noe dumt i et PC spill. jeg tok en item...oh noes!! dere har sikkert drept en team mate i CS og? ikke for at d er gøy. men fordi du kjeder deg.

 

ps. Zaptoz ble sletta for lenge siden. spiller fortiden mage på Balnazaar:p

7177182[/snapback]

LOL, det som er synd er at, når du først rapper noe, så rappa du noe så dårlig som en disenchantable epic, og den andre var ikke engang selgbar. Du fikk kanskje bare 1 nexus, det er verdt 10 G på Grim Batol, men ryktet ditt ble like dårlig som om du skulle ha ninja 4 epics fra en AQ40 boss.

 

Uansett er du være ganske skutt når du ikke engang kan bruke det du ninjaet. xD

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

 

Hvis dette virkelig var deg, så må jeg nesten bare si at jeg synes synd på deg da du tydeligvis mangler antennene til å forstå hvor irriterende og lite morsomt det er å gjøre noe sånt.

7173555[/snapback]

Se på gearet til de som er med på bildet, tror du de bryr seg om litt mc loot?

7175323[/snapback]

 

Ja. Det koster med progress vettu.

7175762[/snapback]

 

ja, jeg er en total idiot. jeg gjorde noe dumt i et PC spill. jeg tok en item...oh noes!! dere har sikkert drept en team mate i CS og? ikke for at d er gøy. men fordi du kjeder deg.

 

ps. Zaptoz ble sletta for lenge siden. spiller fortiden mage på Balnazaar:p

7177182[/snapback]

 

Barn tildags :roll:

Lenke til kommentar
det er bittelitt forskjell på å ødelegge en CS runde som varer tops 5 minutter? og ett MC run som tar ettpar timer...

 

tulling...

7180747[/snapback]

 

huff ja.. jeg er en tulling. sry for å gjøre noe dumt i et pc spill-.-

rykte mitt var jo ødelagt anyways av div. grunner.

 

jeg ødelagte skkert livet til de som ikke fikk looten.

Lenke til kommentar
det er bittelitt forskjell på å ødelegge en CS runde som varer tops 5 minutter? og ett MC run som tar ettpar timer...

 

tulling...

7180747[/snapback]

 

huff ja.. jeg er en tulling. sry for å gjøre noe dumt i et pc spill-.-

rykte mitt var jo ødelagt anyways av div. grunner.

 

jeg ødelagte skkert livet til de som ikke fikk looten.

7180919[/snapback]

 

Please a, skjønner ikke at noen folk er så stokk dumme... Poenget var ikke at du "ødela livet" til resten av raidet, men du ødelegger alikevel for noen som hadde jobba flere timer for det.

 

( Ninja fra C'Thun neste gang om du absolutt skal gjøre noe slikt lol )

Lenke til kommentar
Altså det tar en times grinding å skaffe tilbake de to nexusene han rappa, se humoren i det hele. :)

7177204[/snapback]

 

Kall deg "Professional Asshole" så mye du vil, men humor synes jeg ikke du har.

 

huff ja.. jeg er en tulling. sry for å gjøre noe dumt i et pc spill-.-

rykte mitt var jo ødelagt anyways av div. grunner.

 

jeg ødelagte skkert livet til de som ikke fikk looten.

 

 

Ser veldig ofte "Det er bare et spill" og man prøver å forsvare seg med dette, men når du pisser på innsatsen til 20-30 andre og rett og slett kaster bort totalt 60-70 timeverk, da bør du nesten innse at du er en idiot ja. Og utifra hva du skriver, så skjønner jeg godt at ryktet ditt var ødelagt.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Personlig kan jeg ikke skjønne og fatte hva som skjer oppe i hode til folk som ninjalooter. De ødelegger ikke bare for noen som har prøvd å få til dette i mange timer, men du gjør det faktisk mot folk som har hjulpet deg til der du er idag, både gear messig og guild messig. At folk som ninjalooter bare tar seg til rette og rett og slett overkjører de som har jobbet så hardt for at guildet skal lykkes, er så langt fra det spillet går ut på, og jeg blir sinna.

 

Når det gjelder dere som sier "det er bare et spill, slapp av". Uansett om det er et spill og det ikke er ekte, betyr ikke det at man kan gjøre hva man vil. Når du ninjalooter ødelegger du for 20-40 andre, om ikke hele guilden. Så selv om det bare er et spill, så er det folk bak personen i spillet som faktisk setter av mange timer og mye tid for å spille og for å få til noe i spillet.

 

EDIT: Jeg vil også spørre dere som ninja looter en ting. Føler dere at dere oppnår noe ved å ninjaloote? Er dere så emo at dere må gjøre noe så stort for å få oppmerksomhet?

Endret av Kjobben
Lenke til kommentar
huff ja.. jeg er en tulling. sry for å gjøre noe dumt i et pc spill-.-

rykte mitt var jo ødelagt anyways av div. grunner.

 

jeg ødelagte skkert livet til de som ikke fikk looten.

 

Hva man gjør i spill får også konsekvenser i real life så lenge det er real life personer man spiller med/mot.

 

Sannsynligheten for at du er en snill og grei kar med god moral og mange venner i real life er minimal.

 

Alternativt er at du er såpass umoden at du ikke skjønte konsekvensene av handlingende dine og oppriktig mente at det var morro.

 

I begge tilfellene kan man angre og få tilgivelse om man går inn for det. Ellers kan man velge å drite i det og ta konsekvensene av å være en drittsekk

Lenke til kommentar
huff ja.. jeg er en tulling. sry for å gjøre noe dumt i et pc spill-.-

rykte mitt var jo ødelagt anyways av div. grunner.

 

jeg ødelagte skkert livet til de som ikke fikk looten.

 

Hva man gjør i spill får også konsekvenser i real life så lenge det er real life personer man spiller med/mot.

 

Sannsynligheten for at du er en snill og grei kar med god moral og mange venner i real life er minimal.

 

Alternativt er at du er såpass umoden at du ikke skjønte konsekvensene av handlingende dine og oppriktig mente at det var morro.

 

I begge tilfellene kan man angre og få tilgivelse om man går inn for det. Ellers kan man velge å drite i det og ta konsekvensene av å være en drittsekk

7181260[/snapback]

 

 

greit, det var dumt, jeg angrer meg så mye. jeg var en drittsekk. det er en stund sia.. tenkte bare jeg skulle poste bilde siden teamaet var ninja looting.

Tenk over d.. jeg har spilt wow i snart 2 år. har bare ninja 1 gang, og d var en slags "kødd", d var flere fra d samme guildet jeg var i MC med, altså Decimation, som sa jeg skulle gjøre d.

 

etter dette scamma jeg roguen min og sletta han:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...