Gå til innhold

Unreal Tournament 2007 forventninger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som gleder seg till dette spillet? :)

Tror det blir forbanna gøy og grafikk er dritt fin.

7167655[/snapback]

 

Jeg er nok enig, jeg tror dette blir veldig bra. UT2004 var en veldig god multiplayer pakke, spesielt med tanke på den nye digre modusen med kjøretøy og fly. Forhåpentligvis er UT2007 lagd slik at det kan kjøres ganske smooth på mindre kraftige PC'er også, de forrige spillene var jo veldig gode på dette.

 

Gleder meg, men til tross for at jeg sikkert skal ha PS3, blir nok dette kjøpt til PC. :cool:

Lenke til kommentar

gleder meg som en unge :p

 

Husker jeg fikk en cracket versjon av fetteren min av det første spillet når jeg var liten, og farmin forbøy meg å game det, så jeg spillte det i smug :p

 

Har også spilt UT 2004 en del.

og tror UT07 blir frakkere.

Men håper det ikke blir mere kjøretøyer.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

UT anno 1999 var genialt. UT2003 var ok, men unødvendig med tanke på at UT2004 kom 2 (?) år senere og hadde alt ut2k3 hadde med masse forbedringer. UT2k3 var med andre ord unødvendig. UT2004 falt veldig i smak her, så jeg er spent på hvordan UT 3 blir. Forhåpentligvis litt mer enn kun en oppussa versjon av UT2004.

Lenke til kommentar
UT anno 1999 var genialt. UT2003 var ok, men unødvendig med tanke på at UT2004 kom 2 (?) år senere og hadde alt ut2k3 hadde med masse forbedringer. UT2k3 var med andre ord unødvendig. UT2004 falt veldig i smak her, så jeg er spent på hvordan UT 3 blir. Forhåpentligvis litt mer enn kun en oppussa versjon av UT2004.

9141679[/snapback]

 

Ja, de sier jo at de skal gå mer tilbake mot det første UT-spillet, og 2004 minner jo igjen mer om det, så her er det helt klart muligheter. Grafikken er jo veldig bra også! Gleder meg til nye assaultbrett og nye onslaughtbrett. 2003 var som du sier en liten flause. Tror og håper at de lærte av den blemma. Dette blir bra!

Lenke til kommentar

Jeg er helt uenig i at det ser ut som UT2004 med finere grafikk. Faktisk ser det mer ut som det første UT med finere grafikk. Tenker særlig på hastighet, fysikk og skaleringen av motspillere og miljø. Jeg synes riktignok UT2004 definitivt var det beste spillet i serien så langt, men en kombinasjon av UT og UT2004 kunne abslutt være spennende, for det er mye som kan forbedres. Jeg tør allikevel ikke å håpe på for mye; husker hvor skuffet jeg ble da Quake 4 kom ut, som angivelig skulle være som Quake 3... :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...