Gå til innhold

Hva har skjedd med spoiler-funksjonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

*teste*

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

Her er testen

 

Hmm, vet ikke hva jeg skal si. Det bildet passet utrolig dårlig men ellers var den grei. Kanskje litt for lik Quote da...

Lenke til kommentar

De to ligner på helan og halvan (husker ikke hva de heter på engelsk).

 

Hva har de to med et forum\ en spoiler å gjøre ?

 

 

Første gangen jeg så det bildet i en sigg, ble jeg litt oppmuntret til å rapportere brukeren, for bildet er fyfy i spoiler.

 

 

Kan snille :love: gode rike hw.no ta en liten diskusjon innad og muligens fjerne bildet ? :dribble:

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Da synes jeg denne bør bli oppdatert.

 

I Vista tråden gjemmer jeg innhold for å gjøre det oversiktlig, det går ikke an å ha en hysj der. Jeg VIL at folk skal lese det. Skjul-koden bør bli forandret til det spoiler var før denne forandringen.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Om jeg ikke husker feil var det noen tekniske problemer med den gamle spoiler-taggen, uten at jeg kan noe mer om detaljene i hva disse problemene består av.

 

AtW

7216269[/snapback]

Korrekt, den gamle ødela hele tråder når den ble brukt feil. Noe mer info om endring av skjul-boksene har jeg ikke akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Da synes jeg denne bør bli oppdatert.

 

I Vista tråden gjemmer jeg innhold for å gjøre det oversiktlig, det går ikke an å ha en hysj der. Jeg VIL at folk skal lese det. Skjul-koden bør bli forandret til det spoiler var før denne forandringen.

7216164[/snapback]

 

Man kan ikke gjøre -ALLE- til lags :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Man kan ikke gjøre -ALLE- til lags :-)

7222749[/snapback]

Nei, men det er ikke alle som skjuler ting fordi de ikke skal vises. Tvert imot.

7222834[/snapback]

Det gamle systemet fungerte ikke (førte til forumkrasj designmessig) og vil ikke dukke opp igjen.

 

Forøvrig diskuteres det samme her ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=659108 ) og en diskusjon om emnet holder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...