Gå til innhold

sykt bilstunt. er dette sant eller?


Brian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hallo

 

satt og surfa litt og kom over denne videoen: LINK

holdt på å daue av latter. Gale folk gitt. Hvis det i det hele tatt er sant at folk holder på med den sporten der. :)

7159033[/snapback]

 

Er jo data-laget, står jo på siden der og. ;) "Ok so it's just a viral ad made with the help of modern technology and computers, but it sure looks cool non the less"

Lenke til kommentar
hallo

 

satt og surfa litt og kom over denne videoen: LINK

holdt på å daue av latter. Gale folk gitt. Hvis det i det hele tatt er sant at folk holder på med den sporten der. :)

7159033[/snapback]

 

Er jo data-laget, står jo på siden der og. ;) "Ok so it's just a viral ad made with the help of modern technology and computers, but it sure looks cool non the less"

7159071[/snapback]

 

ja så drit tøft ut, men virka veldig usannsynlig egentlig

Lenke til kommentar
Vel, det funker å kjøre i half pipe med fjernstyrte biler...har selv hoppa ca 3/4 meter opp å landa i rampen igjen...så kunne jo vært mulig:P med litt større klaring osv...

7159643[/snapback]

Siden du har klart det en gang med din fjernstyrte bil går det ann å kjøre med en ekte bil? Og i tillegg titte litt ut av døra i lufta?

 

Det er litt flaut av at noen trodde dette var sant.

Lenke til kommentar
Siden du har klart det en gang med din fjernstyrte bil går det ann å kjøre med en ekte bil? Og i tillegg titte litt ut av døra i lufta?

 

Sa jeg en gang kanskje?

Og jeg nevnte ikke at duden sku klare og komme seg ut døra, jeg mente dette kan funke..Hvis en har en bil, noe alla de kjører bakkerace osv med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...