Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, var på Eldorado en gang, da ringte en mobiltelefon akkurat når filmen starta. Ikke nok med det, men han begynte faen meg å SNAKKE i mobilen også. "Halla pårei! Sitter på kino blablabla".

Bra for han at jeg ikke er voldelig av natur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker det kom en film for noen år siden som visst nok skulle være bra. Het Master and the commander tror jeg. Var med Russel Crowe. Er denne vært en titt?

Skrevet

Sist var jeg var på kino var Superbad. Det satt en kjerring i 40-åra ved siden av meg, som skratta høyere enn noen andre i hele salen og hylte av latter noen ganger. Jeg mista helt fokus på filmen og begynte å le av hun i stedet for filmen :wee:

Skrevet

Jeg blir sinna. DVDProfiler støtter ikke Mac OS. Delicious Library, som er tilpasset Mac OS og er et helt hav foran i grafisk grensesnitt for oversikt over alle dine filmer, har ingen støtte for å legge lister på nett.

Løsning?

Skrevet

Herlig at "Once" vant "Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Song".

"Falling Slowly" er virkelig utrolig nydelig :)

Dere som så Oscar-seremonien fikk sikkert det med dere og dere som så filmen har selvsagt hørt den, men for alle andre som vil høre den, ligger den her.

Skrevet
Start.no har begynt med en filmliste nå. Er vel bare i beta ennå, men det fungerte greit nok for meg. Forøvrig første filmlista jeg har giddet å brukt i det hele tatt.

Edit Hansen: Her er lista mi, forresten. :)

Skal sjekke det ut en dag. Forøvrig har jeg en egen liste jeg har laget i excel. Har en liten samling på 155 registrerte filmer nå, men jeg kjøper nye hele tiden, så jeg aner ikke om lista er helt komplett. Pleier å gå gjennom en gang i måneden og oppdatere lista.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jaha? Hvor har du hørt dette?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Ja. Selveid er veleid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...