Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Herregud, "Irreversible" er fantastisk. Har aldri opplevd så "reel" vold i en film før. Nydelig.

8695236[/snapback]

Jeg kan anbefale deg filmer av Michael Haneke, hvis du likte Irréversible, spesielt Benny's Video og Funny Games, kanskje Caché også :)

Skrevet
Skal sjekke de ut. Har forresten "La Haine" på pcen, er den til å anbefale?

8695426[/snapback]

Spør du Cun, så er vel svaret nei (han hater filmen), men jeg vil si at den absolutt er en god film. :)

Skrevet
Forresten, kan noen si meg hva som er så helvetes dårlig med Miami Vice? Vet mange hater den, men må nesten ta en titt siden det er Michael Mann-action. Ingen spoilere takk, vil bare vite hva jeg har å forvente.

8686659[/snapback]

Den er utrolig kjedelig og furtete. Det er ingen humor i den, ingen smarte replikker eller interessante vendinger. Historien er helt grei og skuespillerne er flinke, men ingen av dem gjør noe særlig. Ingen virker interessert i det som foregår, de går for det meste fra A til B og så er de ferdig.

8686762[/snapback]

Var de samme tankene som slo meg nå etter endt visning. Filmen blir altfor anonym og tam til å kunne konkurrere med Mann's bedre verker. Jeg vet at fyren kan lage enorm spenning og dramatikk uten fyre av en eneste kule (Eks: The Insider), så hvorfor klarer han ikke å vekke interessen min mer under denne filmen?

Miami Vice var ikke direkte dårlig, men vi får håpe Michael Mann kommer kraftig tilbake fremover.

Gjest medlem-105082
Skrevet
Jeg tror ikke det er han.

8693570[/snapback]

Ikke? Det ligner da uhorvelig. Nevnes ingen steder at det er han da, men likevel... :hmm:

8695266[/snapback]

Ja, det ligner noe forferdelig. Jeg er sikker på at det er han :)

Skrevet (endret)

Ligner en del ja, men nekter å tro det er han. For det første så ser jeg forskjellen på de to, og for det andre virker det bare rart hvis det faktisk skulle være han.

Edit: Brosnan er det hvertfall ikke!

Endret av LunarPoet
Skrevet (endret)
...og for det andre virker det bare rart hvis det faktisk skulle være han.

8696111[/snapback]

Tja, han har jo et karakteristisk ansikt da. Når man ser Berenger, ser man på en måte krig. :wee:

EDIT: Nei, godeste Pierce Brosnan er det definitivt ikke.

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet
Er det bare jeg som ser det?

8696212[/snapback]

sammenligner du ett og ett ansiktstrekk så ser du for at det ikke er ham...

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Ja, det ligner noe forferdelig. Jeg er sikker på at det er han  :)

8695658[/snapback]

Jeg er sikker på at det ikke er han.

Gjest medlem-105082
Skrevet
Ja, det ligner noe forferdelig. Jeg er sikker på at det er han  :)

8695658[/snapback]

Jeg er sikker på at det ikke er han.

8696918[/snapback]

Kverulant ;)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Hvor ble det av bildet jeg posta?

8698255[/snapback]

Det var et tomt innlegg, så jeg slettet det. Beklager hvis folk faktisk så et bilde der, da er det bare å slenge det opp igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...