Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Nei, pågrunn av den ikke har kommet på dvd enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremdeles gjeste-regissert. Mr. Kverulant.

Sa ikke noe imot det. Men det betyr ikke at han noe med utformingen av filmen å gjøre (Bortsett fra noen få minutter).

• Liker 1
Skrevet

Nå skrev ikke Al Capone at utformingen var bedre heller på grunn av Tarantino...

Mulig. Men nå spurte personen om Tarantino-filmer, så jeg ser ikke helt poenget ditt.

Selvfølgelig, jeg sier ikke noe imot å nevne Sin City hvis man liker Tarantino. Men det er likevel ingen Tarantino-film.

• Liker 1
Skrevet

The Avengers kommer vel på kino neste uke, hvilke filmer er det man bør ha sett på forhånd?

Har sett den første Iron Man-filmen.

Ellers er det vel Captain America, Iron Man 2, Thor, Hulk, The Incredible Hulk man bør se, eller er det flere?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Du trenger ikke å se Hulk(Ang Lee verson)filmen. Resten av filmene du nevner er alle som er relevant for Ther Avengers(du MÅ ikke se de heller i grunn)

Skrevet

Jeg synes Thor er litt viktig å se. Loki er jo høyst relevant for The Avengers-filmen. Greit å få med deg litt hvorfor Loki er som han er. Men andre filmene synes jeg ikke er noe særlig må se.

Skrevet

Jeg synes Thor er litt viktig å se. Loki er jo høyst relevant for The Avengers-filmen. Greit å få med deg litt hvorfor Loki er som han er. Men andre filmene synes jeg ikke er noe særlig må se.

Da kan man jo bare lese litt i historiebøkene om norrøn mytologi eller slå opp i wikipedia.

Skrevet

Loki sin opprinnelse er ikke den samme i Thor og tegneseriene som Loke i norrøn-mytologi. Det er likheter, men ikke det samme. Så som Runar sier, så blir man ihvertfall forvirra om man følger din logikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...