Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle filmer med tvister har det store problemer at 1 av 10 vil tippe seg frem til noe i starten, treffe sånn ca (la oss være ærlig - du skjønte ikke HELE tvisten, du skjønte deler av den) og bli skuffet over hele filmen. Dette tallet øker selvfølgelig når filmen har blitt diskutert opp, ned og i mente i slike tråden. Se filmer tidlig, unngå trailere, unngå prat om filmer du kunne tenkt deg å se.

 

Du har et godt poeng. Jeg hadde bare forventet å skvette litt og mer og sette litt mer pris på filmen. Jeg tror den blir en av de anonyme filmene jeg etter hvert glemmer at jeg har sett.

 

Jeg ville igrunn at den skulle bli en ny Sixth Sense, liksom.

 

Jeg føler meg forøvrig som en av de pretensiøse drittsekkene jeg selv misliker som aldri liker noe som er populært. :p

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Så The book of Eli i dag, knall film! Elsker post-apocalypse!

 

 

Selv om jeg ikke er helt sikker på om jeg likte at de dro inn religion så mye.

 

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Får ta og fremskynde de da, har lenge tenkt på å se Cool Hand Luke pga sitatet i Civil War!

 

Jeg hadde ikke peiling på at sitatet var fra Cool Hand Luke før jeg så filmen. Satt og smågliste da jeg hørte "What we've got here..."

 

Angående Shutter Island. Jeg hadde ikke peiling på at det var en twist i filmen og skjønte heller ikke at det kom til å komme en. Derfor nøt jeg filmen virkelig og digget twisten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Village of Damned 50-årsjub......traff Shelley i fjor & hun signerte min VoD plakat , kommer til å linen backe den samt tape Sanders' signatur på den , blir sikkert keegt resultat til slutt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Når en film heter "Book of Eli" bør man vel ikke la seg overraske over at religion får en vesentlig plass.

 

Overrasket? Jeg sa jeg ikke likte hvor MYE de la vekt på det. Blir litt tøysete på slutten, synes jeg.

 

EDIT: nei, det gjorde jeg visst ikke, men det er iallefall det jeg mente :p

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...