thadon Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Kjører Platekompaniet samme pris i butikk som på nett? Eller er det to forskjellige priser de operer med?
Rudde Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 (endret) Faens jævla drittreklame! Jeg fikk transfomers med reklame på med sånn superkraftig lim så når jeg skulle fjærne den for å faktisk se coveret ble det slapp plastisk der de festen var og coveret manglet en bit i det ene hjøret! FAEN! Se skadene: Du ser det best der det er sort men det er slik oppover hele. Endret 5. januar 2010 av Rudde93
thesinner Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Kjører Platekompaniet samme pris i butikk som på nett? Eller er det to forskjellige priser de operer med?99% sikker på at det er lik pris.
tjalla Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 SHIT Rudde93! Lag en egen tråd - slike sjokkerende historier med dertilhørende bilder fortjener mer oppmerksomhet enn denne filletråden kan gi deg.
MforMats Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 SHIT Rudde93! Lag en egen tråd - slike sjokkerende historier med dertilhørende bilder fortjener mer oppmerksomhet enn denne filletråden kan gi deg. Haha ...men slike ting kan være ett lite nederlag for en filmsamler, faktisk.
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Post større bilder, jeg ser ikke helt hva problemet er.
Rudde Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 (endret) SHIT Rudde93! Lag en egen tråd - slike sjokkerende historier med dertilhørende bilder fortjener mer oppmerksomhet enn denne filletråden kan gi deg. Haha ...men slike ting kan være ett lite nederlag for en filmsamler, faktisk. Kan?! Det er bigtime nedtur da! Ser jeg denne i en butikk uten ads på kjøpe rjeg den igjen lett. Post større bilder, jeg ser ikke helt hva problemet er. De blir små om du gidder å vente til de loader ferdig. Endret 5. januar 2010 av Rudde93
Kontorstol Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 SHIT Rudde93! Lag en egen tråd - slike sjokkerende historier med dertilhørende bilder fortjener mer oppmerksomhet enn denne filletråden kan gi deg. Haha ...men slike ting kan være ett lite nederlag for en filmsamler, faktisk. Kan?! Det er bigtime nedtur da! Ser jeg denne i en butikk uten ads på kjøpe rjeg den igjen lett. Post større bilder, jeg ser ikke helt hva problemet er. De blir små om du gidder å vente til de loader ferdig. Ikke her ihvertfall. Men jeg forstår veldig godt at du er irritert, hadde vært det selv.
Roterau Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 (endret) Har sett noen som har alien filmene i et alien hode. Hvor er det man får kjøpe den type versjon av filmer? For eg har aldri sett det i noen butikker. Endret 5. januar 2010 av Roterau
blob saget Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Har sett noen som har alien filmene i et alien hode. Hvor er det man får kjøpe den type versjon av filmer? For eg har aldri sett det i noen butikker. Tror det bare finnes i Region 1 i Amerika...
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Så akkurat Dancer in the Dark ferdig, fy faen for en fæl film.. Hvorfor lager man sånne filmer? Den var jo bare helt forferdelig
tjalla Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Så akkurat Dancer in the Dark ferdig, fy faen for en fæl film.. Hvorfor lager man sånne filmer? Den var jo bare helt forferdelig For at du skal sitte og føle deg helt råtten innvendig, that's why!
CypheroN Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 (endret) Lol... Se filmen hos Youtube Endret 5. januar 2010 av CypheroN
Valeit Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 "Everybody like watching movies but all they really want to do is watch some boobies Take a look at your favorite flicks woudnt they be better if they had hot chick" xD
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Kan Carrey lage AV2 kan han lage The Mask 2 også......flisespikkeri , hvis manus/lønn er god nok osv. Hadde vært digg å få signert Mayhem #1 av han (1ste opptreden av The Mask ever)
Hrodebert Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Jeje... Akkurat sett Michael Mann sin Public Enemies og må si jeg har bevitnet et godt stykke film. Glimrende karakterer og en solid, god historie. Leste først noen kommentarer på IMDb og ble litt usikker med kommentarer som "kjedelige karakterer", "dårlig historie" og "elendig manus", men jeg må si at filmen gjorde de tidvis negative kommentarene til skamme. En klassisk gangster film med alle de korrekte nøkkelelementene. Samt Michael sin unike evne til å produsere gode filmer. Anbefales!
afirm Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Ein artig måte å avslutte dagen på, dissa Hot Chicks klippa.
svenningen Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 likte virkelig ikke public enemies jeg, så jeg slo den rettogslett av og satte den tilbake i hylla ^^ Igår så jeg og jaggumeg enda en film, ved navn Ninja(imdb link) fra 2009, jeg synes ikke historien var så imponerende med at jeg følte jeg ikke fikk tildelt nokk fakta om div. ting, men de fikk det til og funke, det jeg likte i filmen var kampscenene, selvsagt skikkelig overdrevne, men de var bare råkule, mye slowmotion og effekter inn i dem, og det var mange kampscener! Eksplosjonen jeg så mener jeg var unødvendig og urealistisk, det jeg likte var at jeg fikk se tildels både parkour og freerunning, kansje ikke alltid det mest realistiske på parkouren, men freerunningen var grei. konklusjon: liker du kampsportfilmer, overdrevne slåssscener, parkour eller freerunning, gogo. Og som navnet sier: ninja, så vet dere jo litt hva de omhandler og hvilken retning kampsport det er, ikke noe bar brawling
Olum Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Så Aguirre, der Zorn Gottes i går og må si det var en meget fornøyelig film. Jeg koste meg godt under Fitzcarraldo, men den ble faktisk overgått av denne. Jeg deler nok Herzogs forkjærlighet for jungelen. Jeg tror kanskje det blir Auch Zwerge haben klein angefangen senere i dag. Den er ikke akkurat i samme gate, men er det en film dere anbefaler?
magnusbe Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Jeg tror kanskje det blir Auch Zwerge haben klein angefangen senere i dag. Den er ikke akkurat i samme gate, men er det en film dere anbefaler? Det er ein merkeleg film, det. Verdt å sjå, men eg venta meg nok meir... historie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå