Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Håper på en forbedring fra Blade Trinety-rollen hans ja. Det som småirrterer meg er at ingen fra de forgje x-men filmene er med(av orginale cast) Endret 17. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2
Speik Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Her kommer Speik med en liten godbit til alle surrealister på forumet; Lasse Hoilles nye musikkvideo til Steven Wilsons "Harmony Korine". Dette er virkelig noe helt spesielt, den MÅ ses! Se den her! Endret 17. februar 2009 av Speik
CypheroN Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Det var en gruppe flotte shots der. Fin åpningscene også.
Dotten Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Håper på en forbedring fra Blade Trinety-rollen hans ja. Det som småirrterer meg er at ingen fra de forgje x-men filmene er med(av orginale cast) Tror jeg er en av de få på planeten som syntes Blade: Trinity var grei nok. Men jeg så den like etter jeg fikk en av bjellene kuttet vekk og det kan godt være jeg fortsatt var preget av narkosen
Cuneax Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 I dag er Joseph Gordon-Levitt 28 år: http://www.imdb.com/name/nm0330687/ Hvis det blir en tredje film i Christopher Nolans Batman-serie og The Joker skal være med, da syns jeg Gordon-Levitt bør få jobben. Forhåpentligvis blir det da bare en liten rolle, da det ikke vil være lett å erstatte Heath Ledgers tolkning fra The Dark Knight.
Dimitrij Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 I dag er Joseph Gordon-Levitt 28 år: http://www.imdb.com/name/nm0330687/ Hvis det blir en tredje film i Christopher Nolans Batman-serie og The Joker skal være med, da syns jeg Gordon-Levitt bør få jobben. Forhåpentligvis blir det da bare en liten rolle, da det ikke vil være lett å erstatte Heath Ledgers tolkning fra The Dark Knight. Jeg satt og tenkte på akkurat det samme istad. Han likner ganske så mye på Ledger og er like gammel. Så en liten rolle med han hadde nok funket bra. Har et dilemma nå, valget av film i kveld står mellom: - The Devils Backbone - Phonebooth - Rear Window Noen som kan hjelpe?
Cuneax Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Har et dilemma nå, valget av film i kveld står mellom: - The Devils Backbone - Phonebooth - Rear Window Noen som kan hjelpe? Jeg har bare sett Rear Window av de og den er en glimrende innføring til Alfred Hitchcock hvis du ikke er videre kjent med hans filmer. Er forøvrig helt enig angående det du skriver om Gordon-Levitt.
Xanman Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Både Rear Window og Phonebooth er fantastiske filmer. Den tredje har jeg ikke sett enda.
Cuneax Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Et generelt tips til de som lurer på hvilken film de skal se av et utvalg: Velg den filmen du har hørt minst om! Da er det størst sjanse for overraskelse (om den er positiv eller negativ får bli så som så), og jeg syns i alle fall at overraskelser er en fin ting.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Et generelt tips til de som lurer på hvilken film de skal se av et utvalg: Velg den filmen du har hørt minst om! Da er det størst sjanse for overraskelse (om den er positiv eller negativ får bli så som så), og jeg syns i alle fall at overraskelser er en fin ting. Hm, det var en ny tanke... Jeg pleier som regel å gjøre det motsatte, noe som av og til fører til skuffelse. Ikke dumt.
Hyperio Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har faktisk begynt å kaste en terning. Den filmen som får høyest score blir sett først. Får to filmer samme, høyest score av utvalget blir det omkast. Enkelt, greit og rettferdig. Som regel er det filmer som skal sees en eller annen gang uansett, men det er ikke så lett å velge bestandig.
co2 Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Her kommer Speik med en liten godbit til alle surrealister på forumet; Lasse Hoilles nye musikkvideo til Steven Wilsons "Harmony Korine". Dette er virkelig noe helt spesielt, den MÅ ses! Se den her! Mye bra setting, men hater alt som har med "feberfantasier."
Badering Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Her kommer Speik med en liten godbit til alle surrealister på forumet; Lasse Hoilles nye musikkvideo til Steven Wilsons "Harmony Korine". Dette er virkelig noe helt spesielt, den MÅ ses! Se den her! Skremmende lik min ideelle musikkvideo. Nydelig fra Hoile som vanlig, selv om sangen ble litt tam etter hvert. Lever desverre ikke opp til navnet ^___^ Endret 17. februar 2009 av Badering
Dorian Gray Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Jeg går alltid for den filmen som er mest kjent. I dag sto det mellom Night Watch og Waltz with Bashir, og det ble Night Watch, I ca en time, før jeg slo av og så på en Roland Emmerich-film i stedet.
Montag Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Jeg går alltid for den filmen som er mest kjent. I dag sto det mellom Night Watch og Waltz with Bashir, og det ble Night Watch, I ca en time, før jeg slo av og så på en Roland Emmerich-film i stedet. Hvorfor ikke Bay?
Bob_3 The Builder Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Står fortsatt på msn at du ser Nightwatch. Ikke rart man blir forvirra nå om dagen. Noen som har sett Waltz With Bashir, forresten? Skal se den i morgen, blir spennende. Den får jo bare lovord hvor enn jeg vrir hodet.
Dorian Gray Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg går alltid for den filmen som er mest kjent. I dag sto det mellom Night Watch og Waltz with Bashir, og det ble Night Watch, I ca en time, før jeg slo av og så på en Roland Emmerich-film i stedet. Hvorfor ikke Bay? Har sett dem så mange ganger. Så heller The Day After Tomorrow for andre gang. Spolte over scenen med ulvene, og opplevelsen var mye mer behagelig. Som å se verdens mest spennende naturdokumentar. Night Watch så forferdelig ut. Det så ut som de hadde brukt en VHS-spiller som kamera. Det hele var bare så utrolig billig og russisk. Og klippingen var direkte frustrerende. At folk setter pris på sånt men klager på Bourne-filmene kan jeg ikke forstå. Alt i alt var det veldig ubehagelig å se på, så vi slo av. Endret 17. februar 2009 av Dorian Gray
Montag Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Står fortsatt på msn at du ser Nightwatch. Ikke rart man blir forvirra nå om dagen. Noen som har sett Waltz With Bashir, forresten? Skal se den i morgen, blir spennende. Den får jo bare lovord hvor enn jeg vrir hodet. Den falt i god jord her i gården da jeg så den på kino for en tid tilbake. Vil du fortsatt se den? Endret 17. februar 2009 av Montag
Dotten Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Den godeste Roland traff innertier med Independence Day, og jeg ble nå underholdt av The Patriot. Men ellers er det veldig mye bom fra den kanten. Bay er mer stabil. Selv ikke Pearl Harbor var så dårlig som Godzilla. Ellers, må si jeg liker dynamikken til IMDb topp 250. Var i fjor høst/tidlig vinter oppe i 247 filmer om jeg husker riktig, sjekket igjen nå og er nede i 235. Kun et par av dem er nye, de fleste fra før 1970. Håper den fortsetter med det, blir litt WOW over det hele. Man spiller for aldri å bli ferdig. Er bare glad jeg aldri kastet bort noen sekunder på WOW. Mye god film man går glipp av da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå