blob saget Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Da kommer det en kontrast fra meg. Siste filmen jeg så var Requiem for a Dream. Og jeg sitter igjen med en ekkel følelse. Filmen var mildt sagt forstyrrende. Edit: @ Levaiathan. Så RfaD for litt siden og satt igjen med en slik følelse du beskriver jeg også. Den er forstyrrende, ekkel og deprimerende. Men jeg mener at fordi filmen klarte å skape så sterke følelser og tanker hos meg etterpå er det det som gjør den så fantastisk, selv om følelsene på en måte er negative.
Infenso Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg gråt av slutten. Tårene rant konstant den siste halvtimen.. Fikk også flere anfall av frysninger.
thesinner Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Da var Lost in Translation sett for første gang. Sitter igjen med en fantastisk følelse, noe som også tilsier at jeg synes filmen var fantastisk. Filmen er så godt som perfekt etter min mening.Jeg elsker den filmen, vet akkurat hva slags følelse du snakker om, digger det En film som gir meg samme gode følelse er Last Life In The Universe. En av mine yndlingsfilmer og anbefales sterkt om du likte Lost In Translation! Syntes forresten jeg kan huske at den er billigere i en fysisk Platekompaniet-butikk enn på nett, hvertfall på Platekompaniet på Oslo City.
Mojo Pin Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det er så jævlig å se på når han setter skuddet i den fordervede armen sin. Jeg elsker effekten på pupillene som kommer hver gang de setter et skudd.
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Politiskolen på TV Norge (grøss) i kveld 21.30
Hyperio Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Nei, da sitter jeg og ser Benjamin Button på kino. UTEN aktuelt og været.
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Skulle egentlig det i kveld selv, men utsetter det til søndag eller senere.
Kontorstol Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Apropos politiskolen, hvordan er hver enkel film pakket i denne boksen? Er det et og et cover for hver film?
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 I boksen jeg har, er de pakket i vanlig cover hver for seg. Jeg har dog ikke den engelske utgaven fra play, men en jeg kjøpte fra CDON en gang i tiden. Selve slipcoveret ser likt ut.
Lawliet Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Til de som ikke har fått det med seg: Some Like It Hot (1959) på TV2 Film 19:00 Annie Hall (1977) på TV2 Film 21:00 Raging Bull (1980) på TV2 Film 23:00 Gleder meg!
Movieheart Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 3 top 250 filmer på rad som jeg ikke har sett! Glimrende!
Nistelrooy Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Skal bort da, skulle gjerne hatt mulighet til å ta opp, menmen...
Hamsterino Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har pønsket litt på det, og har funnet noen alternativer til en ny Joker hvis de skal ha han med i neste Batman-filmen: Useriøst: Tom Cruise - han hadde aldri passet til rollen, men stemmen hans likner av og til. Seriøst: John Cusack - tror faktisk han kunne klart det hvis han slo seg litt løs. La veldig merke til at stemmen hans passet når jeg så High Fidelity igjen for litt siden.
BadSmile Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Da var Lost in Translation sett for første gang. Sitter igjen med en fantastisk følelse, noe som også tilsier at jeg synes filmen var fantastisk. Filmen er så godt som perfekt etter min mening.Jeg elsker den filmen, vet akkurat hva slags følelse du snakker om, digger det En film som gir meg samme gode følelse er Last Life In The Universe. En av mine yndlingsfilmer og anbefales sterkt om du likte Lost In Translation! Syntes forresten jeg kan huske at den er billigere i en fysisk Platekompaniet-butikk enn på nett, hvertfall på Platekompaniet på Oslo City. Last Life In The Universe havnet på min favoritt liste da jeg så den for en liten stund siden. Fantastisk film.
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Seriøst:John Cusack - tror faktisk han kunne klart det hvis han slo seg litt løs. La veldig merke til at stemmen hans passet når jeg så High Fidelity igjen for litt siden. Kunne kanskje passet, men jeg ser helst til at de dropper det.
Skogsraa Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Må være drittjobb å ta over som jokeren da. Uansett hvem det blir vil jo alle se på det som en nedtur fra Heath Ledger.
athorb Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Skeptisk til Cusack som Joker, men han eier sånn generelt, så en eller annen rolle nekter jeg ham ikke. Hadde gjort en fin superskurk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå