Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da kommer det en kontrast fra meg. Siste filmen jeg så var Requiem for a Dream. Og jeg sitter igjen med en ekkel følelse. Filmen var mildt sagt forstyrrende.

Edit: @ Levaiathan.

Så RfaD for litt siden og satt igjen med en slik følelse du beskriver jeg også. Den er forstyrrende, ekkel og deprimerende. Men jeg mener at fordi filmen klarte å skape så sterke følelser og tanker hos meg etterpå er det det som gjør den så fantastisk, selv om følelsene på en måte er negative.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da var Lost in Translation sett for første gang. Sitter igjen med en fantastisk følelse, noe som også tilsier at jeg synes filmen var fantastisk. Filmen er så godt som perfekt etter min mening.
Jeg elsker den filmen, vet akkurat hva slags følelse du snakker om, digger det :p En film som gir meg samme gode følelse er Last Life In The Universe. En av mine yndlingsfilmer og anbefales sterkt om du likte Lost In Translation! Syntes forresten jeg kan huske at den er billigere i en fysisk Platekompaniet-butikk enn på nett, hvertfall på Platekompaniet på Oslo City.

Skrevet

Til de som ikke har fått det med seg:

Some Like It Hot (1959) på TV2 Film 19:00

Annie Hall (1977) på TV2 Film 21:00

Raging Bull (1980) på TV2 Film 23:00

Gleder meg! :)

Skrevet

Jeg har pønsket litt på det, og har funnet noen alternativer til en ny Joker hvis de skal ha han med i neste Batman-filmen:

Useriøst:

Tom Cruise - han hadde aldri passet til rollen, men stemmen hans likner av og til.

Seriøst:

John Cusack - tror faktisk han kunne klart det hvis han slo seg litt løs. La veldig merke til at stemmen hans passet når jeg så High Fidelity igjen for litt siden.

Skrevet
Da var Lost in Translation sett for første gang. Sitter igjen med en fantastisk følelse, noe som også tilsier at jeg synes filmen var fantastisk. Filmen er så godt som perfekt etter min mening.
Jeg elsker den filmen, vet akkurat hva slags følelse du snakker om, digger det :p En film som gir meg samme gode følelse er Last Life In The Universe. En av mine yndlingsfilmer og anbefales sterkt om du likte Lost In Translation! Syntes forresten jeg kan huske at den er billigere i en fysisk Platekompaniet-butikk enn på nett, hvertfall på Platekompaniet på Oslo City.

Last Life In The Universe havnet på min favoritt liste da jeg så den for en liten stund siden. Fantastisk film.

Skrevet
Seriøst:

John Cusack - tror faktisk han kunne klart det hvis han slo seg litt løs. La veldig merke til at stemmen hans passet når jeg så High Fidelity igjen for litt siden.

Kunne kanskje passet, men jeg ser helst til at de dropper det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...