Batnobbit Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Syntes at han lignet litt, men okey, den galne fyren da
CypheroN Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Batnobbit No Country For Old Men = Sheriffen klarer ikke holde styr ("Indianeren" stikker jo unna.) Så vet du det, hvis du lurte på tittelen.
Lawliet Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Ingen tar slutten første gang tror jeg. Da har jeg tydligvis ikke tatt den . Forklar.
Coffey Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Er det fler her inne enn meg som virkelig nyter The Darjeeling Limited og dens ... fargerike univers? Hver eneste gang jeg ser den så smiler jeg fra øre til øre. Blir så glad av både historien, menneskene, stedene de filmer og ikke minst, toget! Dessverre er jeg den eneste jeg selv kjenner som liker filmen så godt, alle kompisene mine (filmentusiastene og) syntes den var ok, og grei som en feelgood på en lørdagskveld. Jeg pleier å forstå at alle har forskjellig smak, men akkurat denne filmen skjønner jeg ikke at de kan si er "grei nok". Er jeg helt alene i dette vidstrakte land om min oppfatning av filmen? Kanskje det er mine egne personlige opplevelser som gjør at jeg kjenner meg så godt igjen i filmen. Ihvertfall, skal ikke prakke noe på noen her nå, men skulle dere ved et utrolig heldig øyeblikk faktisk se filmen, se på ekstramateriellet! Skikkelig, skikkelig fascinerende å se hvor mye arbeid (så klart ikke sammenlignet med de virkelige store filmene o.l), men, ja ... likevel. Det gjør meg faktisk enda mer glad! Grunnen til jeg skriver det her nå, av alle tider, midt i en NCFOM-diskusjon er fordi jeg føler at det er veldig lenge siden jeg har kommet med noe fornuftig i denne tråden (hvis jeg noensinne har gjort det, da), og at ingen jeg kjenner virkelig elsker den, som meg. Så... noen kommentarer?
Kiro Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 (endret) jeg sitter nå og ser på Star Wars på nrk. Og jeg må innrømme at jeg aldri har sett star wars før. men jeg er positivt overrasket, den er jo faktisk Bra Endret 19. januar 2009 av Ehtram
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 (endret) Er det fler her inne enn meg som virkelig nyter The Darjeeling Limited og dens ... fargerike univers? [...]Så... noen kommentarer? Elsker ikke, men synes karakterene i filmen er ganske så sjarmerende. Husker strengt tatt ikke noe særlig av handlingen, men ga den visstnok 6/10 på IMDB. Endret 19. januar 2009 av heanwi
CCola Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Ingen tar slutten første gang tror jeg. Da har jeg tydligvis ikke tatt den . Forklar. Se den på nytt. ^^
Bob_3 The Builder Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Okei, her kommer dagens, uka, månedens, årets, og kanskje tidenes skuffelse: Morricone avlyser.
Mojo Pin Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 (endret) ga faen i å lese Sult Da gikk du glipp av noe Ingen tar slutten første gang tror jeg. Og han var vel strengt tatt ingen indianer. Jeg har kun sett den da den gikk på kino, men slutten var vel ikke sånn veldig avansert? Eller kanskje jeg ikke har skjønt den? 1. Siste scena med Chigurh der han blir påkjørt i krysset: Han har hele tiden trodd at alt er forutbestemt og har en mening, derav myntkastene. Det er ikke han som velger om folk skal dø eller ikke, det er opp til "skjebnen". Men etter påkjørselen forstår han at han var blitt rammet av en rein tilfeldighet og begynner kanskje å tvile litt på "livssynet" sitt. Han er ferdig som leiemorder (slik tolket iallefall jeg det..) 2. Sheriffen snakker om drømmene sine. Han har hele tiden sett opp til faren sin. I hans tid var det ikke nødvendig med noen revolver. Var man sheriff hadde man respekt, og holdt ro og orden. Faren rei fra han etter at han hadde mistet noen penger(?: husker ikke helt hvordan de drømmene hans var), faren var skuffet og rei avgårde. Han ventet riktignok på sønnen sin i "det hinsidige". Det går ikke lenger ann å holde ro og orden i en by for en sheriff uten revolver, No Country for old men. Nå manglet det sikkert litt siden det er et år eller noe siden jeg så den, men jeg mener å huske at jeg hadde det sånn ca riktig en liten tenkepausen etter kinoen Endret 19. januar 2009 av Mojo Pin
lolidude Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Så nettopp SW3. Fyttifasan den første delen er dårlig. Jeg holdte på og spy av alle de teite kommentarene til Obi Wan.
CCola Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Okei, her kommer dagens, uka, månedens, årets, og kanskje tidenes skuffelse: Morricone avlyser. Skulle du dit?
Bob_3 The Builder Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Klart jeg skulle dit. Trodde alle mennesker som bodde innenfor en radius på 100 mil skulle dit jeg. Blir sikkert en refund av pengene, men 150 kr veier ikke opp for at Morricone ikke kommer.
athorb Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Jeg også. For svarte faen, Morricone. Håper Kosmorama disker opp med noe spektakulært i kompensasjon.
L4r5 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 The Darjeeling Limited var en skikkelig godsak. Varm og herlig. Tror jeg gav den en 8'er en gang i tiden.
thomassit0 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 http://www.cinematicviewingexperience.com/press.html ja takk.
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Kommer ikke akkurat som en bombe at Morricone avlyser , han er jo veldig opptatt med komponering osv.....fyr'n er jo oxo tross alt 80 år nå.......
Speik Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Okei, her kommer dagens, uka, månedens, årets, og kanskje tidenes skuffelse: Morricone avlyser. Nei.. Nei, nei neineinei NEEEEEI! Jesus hvor jeg gledet meg.. Håper i det minste at de finner en erstatning, sønnen f.eks. Eller at TSO spiller filmmusikk med deres vanlige dirigent. Ikke like episk, selvsagt, men ville blitt en fin konsert uansett. Endret 20. januar 2009 av Speik
Mojo Pin Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Ingen tar slutten første gang tror jeg. Og han var vel strengt tatt ingen indianer. Jeg har kun sett den da den gikk på kino, men slutten var vel ikke sånn veldig avansert? Eller kanskje jeg ikke har skjønt den? 1. Siste scena med Chigurh der han blir påkjørt i krysset: Han har hele tiden trodd at alt er forutbestemt og har en mening, derav myntkastene. Det er ikke han som velger om folk skal dø eller ikke, det er opp til "skjebnen". Men etter påkjørselen forstår han at han var blitt rammet av en rein tilfeldighet og begynner kanskje å tvile litt på "livssynet" sitt. Han er ferdig som leiemorder (slik tolket iallefall jeg det..) 2. Sheriffen snakker om drømmene sine. Han har hele tiden sett opp til faren sin. I hans tid var det ikke nødvendig med noen revolver. Var man sheriff hadde man respekt, og holdt ro og orden. Faren rei fra han etter at han hadde mistet noen penger(?: husker ikke helt hvordan de drømmene hans var), faren var skuffet og rei avgårde. Han ventet riktignok på sønnen sin i "det hinsidige". Det går ikke lenger ann å holde ro og orden i en by for en sheriff uten revolver, No Country for old men. Nå manglet det sikkert litt siden det er et år eller noe siden jeg så den, men jeg mener å huske at jeg hadde det sånn ca riktig en liten tenkepausen etter kinoen Noen som vil bekfrefte/redigere/avkrefte? Kunne trengt en oppfriskning
Olum Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Huff, jeg synes virkelig synd på dere som skulle se Morricone. Hadde jeg vært et par år eldre, hadde jeg også kjøpt billett der. Får håpe at sønnen gjør en like god jobb da. Og at han spiller det planlagte repertoaret og ikke sine egne sanger (som sikkert er gode de òg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå