Skogsraa Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Det verste som kan skje på kino, er jo at en haug snørrunger fra barneskolen kan ha funnet på å dratt dit. De bare prater, tulelr, ler og føkker hele filmen. Det verste som kan sje er vel at filmen stopper. Det sjedde 5 min ut i Tropic Thunder. Jeg gikk inn i "kino huset" for å se hva som var galt og der stod Kino fyren å røsket i rullene Alle måtte gå hjem. Det har jeg aldri opplevd, men jeg gikk ut av en kino engang på grunn av noen drittunger. De bare satt og tullet og tok bilder av hverandre med de jævla mobiltelefonene sine(unger bør ikke ha mobil før dete r i hvertfall 12). Jeg gikk og snakket emd dem, men de bare fortsatte å kødde, så tilslutt gikk jeg ut av hele dritten. Da jeg kom ut var det ingen som var i kassa lenger, så jeg fikk ikke tilbake noen kroner. Etter det, tok det over et år før jeg dro på den kinoen igjen.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Det verste som kan skje på kino, er jo at en haug snørrunger fra barneskolen kan ha funnet på å dratt dit. De bare prater, tulelr, ler og føkker hele filmen. Det verste som kan sje er vel at filmen stopper. Det sjedde 5 min ut i Tropic Thunder. Jeg gikk inn i "kino huset" for å se hva som var galt og der stod Kino fyren å røsket i rullene Alle måtte gå hjem. Vel, du gikk ikke glipp av noe bra ihvertfall
CypheroN Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Den så utrolig interessan.. g eller t? T. Vel, du gikk ikke glipp av noe bra ihvertfall Enig. ^^
Bob_3 The Builder Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Siden alle klager om offentlig kino, informerer jeg om at Trondheim Filmklubb åpner i morgen med visning av De Ofrivilliga, hvor regissøren er tilgjengelig før/etter visning for spm.
Awesome X Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Har du fått med deg når starter. Cinemateket har ikke lagt ut noe info enda.
Are.......... Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Ska snartl til å begynne med særemne mitt, hvor jeg skal sammenligne bok og film. Er det noen som har en formening om jeg bør se filmen eller lese boka først?
Bob_3 The Builder Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 (endret) På dette internettfenomenet bedre kjent som Facebook, står det at det starter kl 18. Prinsen that is. Edit: Sikta til Otth. Endret 19. januar 2009 av Bob_3
Awesome X Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Ska snartl til å begynne med særemne mitt, hvor jeg skal sammenligne bok og film. Er det noen som har en formening om jeg bør se filmen eller lese boka først? Les boka først. Det er mindre kjedelig å sitte igjennom en film man kjenner nesten hele handlingen til enn å lese en bok man kjenner nesten hele handlingen til. På dette internettfenomenet bedre kjent som Facebook, står det at det starter kl 18. Prinsen that is. Edit: Sikta til Otth. Nå er vel jeg snart den eneste personen i verden som ikke ønsker å ha en Facebook-profil, så at det står på Facebook hjelper meg lite.
Bob_3 The Builder Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Jepp, derfor jeg er så snill og informerer deg om når og hvor det finner sted, så du får muligheten til å møte opp.
Awesome X Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Hadde håpet de startet kl. 20 eller 21 slik at jeg rakk det etter jobb, men så gikk det ei. Får vel trøste meg med at de starter året svært godt på Rosendal, også.
Bob_3 The Builder Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Lovende program foreløpig, indeed. Håper de disker opp med mer godfilmer utover året. Har også fått tak i lista over digitalvisningene, er et par filmer jeg kunne tenke meg å se der også.
Movieheart Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Ska snartl til å begynne med særemne mitt, hvor jeg skal sammenligne bok og film. Er det noen som har en formening om jeg bør se filmen eller lese boka først? Er i gang med mitt jeg også. Leser dog to bøker og skal se to filmer. Den ene har jeg sett filmen først og lest boka etterpå. Og på den andre gjør jeg det motsatt. Ikke noe tilsiktet, men det ble bare sånn da jeg har sett Elling for lenge siden, men ikke Elsk meg i Morgen.
Awesome X Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Har bare vært på en av digitalvisningene, og kan ikke si at jeg ble direkte imponert over kvaliteten på den visningen. Det virket som de hadde alt for lav oppløslighet sett i forhold til størrelsen på lerretet.
Infenso Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 (endret) Når vi er inne på særemner, så kan jeg fortelle at jeg ble ferdig med mitt om Chan-wook Park for et par uker siden. Valgte skriftlig, og da fikk vi kun en dag på skolen på å skrive det. Endte opp med en 5er, men jeg er førnøyd med tanke på de få timene jeg hadde til rådighet. Endret 19. januar 2009 av Infenso
Bob_3 The Builder Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Har vært på 2 eller 3 digitalvisninger selv, og jeg kan være enig i at kvaliteten ikke er bra som jeg forventet. Men den er fortsatt høyst akseptabelt, og jeg kommer nok til å ta en tur eller to i løpet av året.
Awesome X Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Det er selvfølgelig å foretrekke fremfor laptopen, men likevel. I tillegg er det strengt tatt den eneste måten jeg med god samvittighet kan få sett film i løpet av ukedagene. Er det stor andel digitale visninger forresten?
Bob_3 The Builder Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Sikkert noen andre som finner glede av det også: 15.01 Tusenfrydene (Vera Chytilová 1966) 22.01 Ungkarsleiligheten (Billy Wilder 1960) 29.01 Motforestilling (Erik Løchen 1972) 05.02 Kampf um Norwegen (Martin Rikli 1940) 12.02 Gjøglernes aften (Ingmar Bergman 1953) 19.02 Markens grøde (Gunnar Sommerfeldt 1921) 26.02 Orphée (Jean Cocteau 1950) Vet ikke om det er det endelige antallet, dårlig med info på hjemmesiden.
Dotten Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Merker meg at det er roligere på barnefilmer enn på filmer som tiltrekker seg ungdom. De burde hatt egne forestillinger for gutter i alderen 14-Dorian Gray og nektet dem å gå på forestillingene til oss gretne som vil ha fred og ro.
Bob_3 The Builder Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Regner med du sikter til generell kino nå? En av hovedgrunnene til at jeg nesten aldri er på offentlig kino, men på filmklubben flere ganger ukentlig, er at det sjeldent er mer enn 10 personer i salen, og du kan banne på at det er filminteresserte mennesker med kino-vett.
Xanman Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Noen som har sett "Opera" av Dario Argento? Jeg har sett en del filmer av han, og da jeg så "An Eye For Horror"-dokumentaren i går, ble jeg bare nødt til å bestille den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå