Bob_3 The Builder Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Hvis jeg står mellom valget å selge noe med 80 % tap eller gi det bort, foretrekker jeg sistnevnte. Og kanskje finner du noe annet du trenger til hybelen der. Det skal sies at de fleste filmene jeg selger er fra budget-hylla til PK, kjøpt med personalrabatt, så jeg taper ikke altfor mye på det. De filmene jeg ikke får noe for på Gamestop kan jeg stikke innom gratisbutikken og gi bort, så trenger jeg ikke bli uglesett for å dra med meg alt jeg vil.^^
Awesome X Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 I steden for at jeg lager et nytt emne, tenkte jeg å bare spørre her. Noe som faktisk er et av poengene med denne tråden. Noen som vet om noen filmer ala "Top Gun", filmer som har flyging av noe slag, med i handlingen? Catch-22
Dotten Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Men kjære Otth, det får jeg jo ingen penger for. Konseptet er kult, og jeg har mange ganger vurdert å stikke innom for å strippe sjappa for gratis-varer. Men å gi bort ting uten profitt? Fysj. Sitter du på barnefilmer så er det ikke utenkelig at du kan avlevere dem på barneavdelingen på nærmeste sykehus. Du får ikke penger for det, men jeg tror nå uansett det vil bli satt pris på og du får din betaling i filmhimmelen
Bob_3 The Builder Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Barnefilmer sitter jeg desverre ikke på, med mindre Disney-dvdene jeg nettopp har kjøpt. Merkelig hvor mye rart man ender opp med i filmhylla opp gjennom åra, særlig når man plukker ukritisk på jobb. Jeg tenkte liksom mange filmer skulle være en penis-forlenger, men de eneste som sikler er 16-åringer over internett. Jentene er litt mer "meh". Hmm, damer er merkelige vesener.
Dorian Gray Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Bob_3: Har du en samling som består av Lost in Translation, Garden State og INGENTING ANNET, så blir jentene fornøyd. Alt ekstra trekker bare ned.
Bob_3 The Builder Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 De har jeg, i det minste. Men jeg skulle trodd at dette er en perfekt sjekkereplikk: "Hey snuppa, skal du være med hjem og se på filmhylla mi? Her finner du et bredt utvalg av filmer, med stumfilmer fra 20-tallet, innom Orson Welles og Bergman, til de seneste blockbusterne". Men neida, damer vil heller ha snille og sympatiske gutter, som liker å trene og sånt tull. Tenker jeg stikker innom Gamestop i morra, og siden jeg vet alle er nysgjerrige på hvordan det går, skal jeg passe på å komme med en update, diskusjon.no-exclusive.
athorb Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 De har jeg, i det minste. Men jeg skulle trodd at dette er en perfekt sjekkereplikk: "Hey snuppa, skal du være med hjem og se på filmhylla mi? Her finner du et bredt utvalg av filmer, med stumfilmer fra 20-tallet, innom Orson Welles og Bergman, til de seneste blockbusterne". Helt utrolig at den ikke funker. Tror ikke damer helt vet hva de selv vil, jeg.
Thantophobia Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Hvis jeg står mellom valget å selge noe med 80 % tap eller gi det bort, foretrekker jeg sistnevnte. Og kanskje finner du noe annet du trenger til hybelen der. 80% tap? De trekker 20%, og man sitter igjen med 80%. Ikke andre veien. Jeg kan ikke helt si jeg ser hvor tapet ligger heller, ihvertfall ikke når du foreslår gratisbutikk som et bedre alternativ.
Dorian Gray Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Jeg har opplevd at enkelte jenter blir imponert av antall DVDer, uten at de har brydd seg om hvilke det er snakk om. Når det er sagt så er det helt klart at jenter flest (ihvertfall de som er verdt å være med) ikke interesserer seg for verken Bergman eller Welles, og vil derfor ikke få noen glede ut av et bredt utvalg. De vil ha filmer de kan se med deg i armkroken, og det er jo forståelig.
Bytex Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Det er litt som med biler og jenter. Når man blir 18 og kjøper rånebil og tror damene bare skal flokke seg rundt det feite stereoanlegget. Også er det bare 14-16 årige gutter som vil prate om den nye subwooferen, eller diskutere omdreininger og hjulkapsler istedet. "Hør den feite bazzen a!" er ikke akkurat noe jenter blir imponert av. Endret 18. januar 2009 av Bytex
Rhinox Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Noen som vet om (nett)butikker som kjøper inn brukte dvd'er..? Funnet et par i Oslo, men bor langt unna og finner ikke noen måte å kontakte dem på... Om de tar i mot dvd'er pr post liksom.
Mastema Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Noen som vet om (nett)butikker som kjøper inn brukte dvd'er..? Play.com
CCola Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 De har jeg, i det minste. Men jeg skulle trodd at dette er en perfekt sjekkereplikk: "Hey snuppa, skal du være med hjem og se på filmhylla mi? Her finner du et bredt utvalg av filmer, med stumfilmer fra 20-tallet, innom Orson Welles og Bergman, til de seneste blockbusterne". Helt utrolig at den ikke funker. Tror ikke damer helt vet hva de selv vil, jeg. Selv jeg hadde nok takket fint nei til en filmkveld med Bergman. ^^ Filmer som jentene liker er filmer som Notebook, og Shes The Man. Min erfaring iallfall. I tillegg er jeg sjeleglad for at dama mi liker Lost.
CCola Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Noen som vet om (nett)butikker som kjøper inn brukte dvd'er..? Play.com Funker det med oss i Norge? Trodde det bare det var i England. Edit: Æsj, dobbelpost. Endret 18. januar 2009 av CCola
Bytex Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Eneste jenta jeg vet om som liker rare horrorfilmer og japansk ultravoldsplatterfilmer er lillesøstra mi.
Dotten Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Helvete heller, Under Siege er fra 1992? Det er altså 16-17 år siden jeg gledet meg til å se frontpartiet til Erika Eleniak. Som nå er 40 år gammal. Jeg husker det som om det var i går. Jeg elsket rewind og pause-knappen.
Mastema Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Noen som vet om (nett)butikker som kjøper inn brukte dvd'er..? Play.com Funker det med oss i Norge? Trodde det bare det var i England. Edit: Æsj, dobbelpost. Jepp, har sett folk fra Norge som selger ting på play. Endret 18. januar 2009 av Mastema
toro6 Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 kan noen hjelpe meg med min irrasjonelle frykt for filmen "Into the Wild"? har hatt den sien den var ny, men fremdeles ikke sett den. er vel redd den er kjedelig.. valget står ellers mellom Swordfish og National Treasure, så dere skjønner jeg trenger en annen mulighet i kveld..
Onyx Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 De har jeg, i det minste. Men jeg skulle trodd at dette er en perfekt sjekkereplikk: "Hey snuppa, skal du være med hjem og se på filmhylla mi? Her finner du et bredt utvalg av filmer, med stumfilmer fra 20-tallet, innom Orson Welles og Bergman, til de seneste blockbusterne".Helt utrolig at den ikke funker. Tror ikke damer helt vet hva de selv vil, jeg. Har samme inntrykk. Props for at Lost in Translation har vokst i deg nå, athorb. Neste steg nå er å se filmen med et kvinnemenneske, slik at de breie skuldra mine kommer seg til nytte.
Mastema Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 valget står ellers mellom Swordfish og National Treasure, så dere skjønner jeg trenger en annen mulighet i kveld.. Swordfish er da rimelig grei? Får se puppene til Halle Berry og gode greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå