Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet
Endelig fått surret meg til å se The Dark Knigth, å for å være helt ærlig så ser jeg ikke hva alt styret rundt den har vært for.

Må si meg litt enig.

Siden filmen nylig ble litt mer tilgjengelig, tenkte jeg at jeg skulle ta et gjensyn slik at jeg fikk avklart noen detaljer jeg ikke husket helt. Resultatet ble at jeg sovnet på sofaen. Og det verste var at jeg ikke var nevneverdig trøtt engang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Dark Knight holder seg ypperlig etter å ha sett den flere ganger. Flott for filmens verden at det kommer en blockbuster som er så universalt likt. I kampen mot en bråte andre medier så trengs det :)

Skrevet
Hehe, jeg liker tyrkernes initiativ for å sette sitt særpreg på IMDB Top 250.

Denne gangen har de klart å presse seg fram til en 226.plass med den herlige Selvi boylum. Regner med at alle top250 komplettister har/skal gå til innkjøp?

For tvilere, noen smaksprøver fra mesterverket her:

Jeg er fortsatt en tviler...

Skrevet
Står det noe her som ikke allerede er å finne i Wikipedia-artikkelen?

Er det bare for IMDbPro-brukere? Vil det da si at muligens fler og fler filmer vil kun være for Pro-brukere, slik at alle etterhvert må begynne å betale?

Nei, alle filmer som er "In development" o.l. har bestandig vært forbeholdt Pro-brukere.

Skrevet (endret)
Ahh, ny runde med Gladiator ferdig.. Så JÆVLI bra!

Uten tvil en evig bra film. En film som har alt en sword & sandal epic skal ha.

Endret av Erasus
Skrevet

Har nok sett den, CypheroN. Det er bare så lenge siden at jeg ikke husker noe særlig av den lengre. Noe gjensyn blir det trolig ikke med det først; western er ikke akkuart min favorittsjanger.

Skrevet
Noen som har sett Wanted?

Jupp.

En høyst middelmådig film jeg ikke ville anbefalt noen.

Egentlig ganske dårlig spør du meg.

TDK var en meget god film, men noen klassiker var den ikke imo.

GBU? The Good, the Bad and the Ugly, med Clinter'n dere snakker om?

Skrevet

Jeg så de to første i triologien uten å bli imponert, og jammen var ikke GBU like skuffende. Western-sjangeren kommer nok aldri til å bli min greie, og jeg kommer nok til å ende opp med en 250-liste hvor to filmer mangler - OUATITW og LotR3.

Skrevet
Jeg så de to første i triologien uten å bli imponert, og jammen var ikke GBU like skuffende. Western-sjangeren kommer nok aldri til å bli min greie, og jeg kommer nok til å ende opp med en 250-liste hvor to filmer mangler - OUATITW og LotR3.

Har du sett 3:10 To Yuma? Om du har det, likte du den ikke? Tror egentlig ikke man trenger å like western for å få like den. :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Er det bare meg eller dukker Nicky Katt opp overalt?

Det samme kan sies om Kevin Durand!

Han er jo med i alt nesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...