Gå til innhold

Vinn Burning Crusade-betakonto (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da fikk jeg sneket inn et bidrag før klokka slo tolv.. det ble noe hektisk til slutt ja! Sånn går det når en utsetter ting til tolvte time...

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Hvem vant?? :scared:

Da fikk jeg sneket inn et bidrag før klokka slo tolv.. det ble noe hektisk til slutt ja! Sånn går det når en utsetter ting til tolvte time...

7195079[/snapback]

:thumbdown:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:p
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Tar nok noen dager før vi får vite det. Tipper det er kjempemange nerder her som tegner og skriver noe sykt bra som har sendt inn ganske så mye. :p De må jo se gjennom alt.

Skrevet

Takk for utrolig mange og flotte bidrag! Vi skal nå gå nøye over alt som er sendt inn, og som vi skriver i artikkelen, regner vi med å utlyse vinnerne i løpet av noen dager.

Totalt kårer vi altså 30 vinnere. De fem beste tekstene, og de fem beste bildene blir lagt ut i en artikkel her på Gamer.no.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
:mrgreen: Dette blir spennende.
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Vel, få svar da Gamer.no ! :-P vil vite om jeg skal gi opp skolen resten av året eller ikke idag plz

7196783[/snapback]

De kommer nok om 2-4 dager tipper jeg. Tar jo litt tid å lese/se gjennom alt og kåre 30 vinnere.

Men hvor mange var det som deltok? (:

Skrevet (endret)
Det var 31 som deltok. LITT surt å bli nr. 31 da...

:p skjemter seff.. aner ikke hvor mange som deltok.

7199554[/snapback]

70deltok:) trodde faktisk at det skulle være fler som deltok.. snakker faktisk om en burning crusade beta key, som varer helt til JANUAR.. Men men;)

Endret av Faber
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
som varer helt fra til august..

7202839[/snapback]

Hæ?

Skrevet
som varer helt fra til august..

7202839[/snapback]

Hæ?

7202862[/snapback]

rofl, småtrøtt kaller vi det der:P jeg mente seff januar ^^