Gå til innhold

4 nye Colin Mcrae Rally DIRT bilder. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sier bare at jeg har gått lei av denne type spill, selv om jeg elsket Colin før.

7146086[/snapback]

 

Har ikke gått lei, blir litt vanskelig med så mange rallyspill som er laget til X360 :innocent:

7146758[/snapback]

Mange og mange... Hiver du etter rallyspill, er ikke 360 platformen for deg. PC-en har så utrolig bedre tilbud der.

Lenke til kommentar
Sånn on-topic så mener jeg at dashboard view er ubrukelig. Brukte det en liten stund i TDU og PGR3 før jeg gikk lei og gikk over til hoodview der man har mye bedre oversikt og i hvert fall jeg kjører bedre :p

7146332[/snapback]

 

Er det incar / dashboard view i PGR 3 ??

Stor forbedring isåfall.

Lenke til kommentar
Sånn on-topic så mener jeg at dashboard view er ubrukelig. Brukte det en liten stund i TDU og PGR3 før jeg gikk lei og gikk over til hoodview der man har mye bedre oversikt og i hvert fall jeg kjører bedre :p

7146332[/snapback]

 

Er det incar / dashboard view i PGR 3 ??

Stor forbedring isåfall.

7146825[/snapback]

 

PGR3 har et dashboard-view, ja :)

Noe av det beste er at man kan se seg rundt inni bilen ved å bruke høyre stikke.

 

Noe av det jeg liker best i PGR3 er faktisk å kjøre med incar view med Ariel Supercharged. Altså denne:

autocar_supercharged.jpg

Lenke til kommentar

Ser frem til å prøve nytt Colin McRae, får bare håpe de ikke kødder det til enda mer. Spill nummer to er jo fortsatt høydepunktet i serien. En miks mellom RBR og WRC hadde vært greit i et nytt Colin-spill. Ellers så ser jo grafikken farlig strøken ut, om de klarer å få til en cock pit-view ala den i PGR3 burde det blir strøkent.

 

Det er bil som er greia, og ingenting er fetere enn Rally! Gleder meg som en liten unge til i morra kveld, da er det åpninga i Rally Australia og jeg har de beste billettene til alle dagene :D Jeg gir meg ikke før det tyter rally ut av øra på meg. Sånn for å gå litt off-topic... :p

Endret av BoardkilL
Lenke til kommentar
Dette kommer vel til PS3 også.... Ser greit ut. Er litt lei av disse racerspillene, stort sett det samme hele tiden. Colin 2 var veldig bra husker jeg, etter det har jeg nesten ikke orket spilt serien.

7145589[/snapback]

 

 

Yes, kommer til PS3 også:) Skal ha den til PS3, siden jeg er mest vant til PS2(3) kotrollen når det gjelder bilspill.

Endret av HaterFanboys
Lenke til kommentar
Mange og mange... Hiver du etter rallyspill, er ikke 360 platformen for deg. PC-en har så utrolig bedre tilbud der.

7146814[/snapback]

 

Nei, sier du det. Det var litt ironisk det jeg skrev

7148867[/snapback]

Min ironi-radar plukket det ikke opp... kanskje den trenger en fiks.

Lenke til kommentar
Selv om 3ern av Colin McRae Rall 3 skuffet, trenger ikke Colin McRae Rall: DIRT å gjøre det samme. Du skreiv at du forventet at spillet skuffet..

7149966[/snapback]

 

Det gjorde eg slettes ikkje, trur du bør vaske augene din eg ;)

 

Tydeligvis skjønnte du ikkje det eg skreiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...