Gå til innhold

Dark Messiah - når slippes det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da var jeg begynt å laste ned via Steam. Jeg er sykemeldt i noen dager grunnet en stygg rustete spiker i foten, så det passer jo bra :p

7159040[/snapback]

hammra du den spikkeren inn i foten etter du begynnte å laste ned spillet?

Skrevet
Det skal være ute i butikker i dag, Steam lar folk spille det om en time og 33 minutter.

7160858[/snapback]

Så det er 100% sikkert at steam lar folk spille 11:00? Og ikke 23:00? :)

Skrevet
There is now less than a week to get Dark Messiah of Might and Magic preloaded to your computer and ready for its launch next week. If you're in North America, the game will be playable on October 25th at 10:00 a.m. Eastern time. For the rest of the world, you'll be able to play on the 27th at 10:00 a.m. GMT.

Dark Messiah takes place in an incredibly rich and detailed world, and as a result is five times larger than Half-Life 2, weighing in at 10GB. If you preload the game now or purchase now, you'll be able to play immediately when the game is released.

Ja, det kommer ut klokken 11 i dag.

Skrevet (endret)

Hjelper jo lite når jeg jobber til 16.00 å skal rett på bransjefest etterpå :( , vurderer å snike meg bort fra hele festen faktisk :cool:

edit

og i morgen skal jeg på brulypp, hardt liv :D

Endret av simalarion
Skrevet
Ja du sitter jo hjemme med spikern din, bloddy bastardos  ;)

7161012[/snapback]

Haha. Det er litt ille når dere blir sjalu på at jeg såvidt klarer å gå på foten. :!:

Jeg har faktisk jævla vondt. :(

Skrevet
Ja du sitter jo hjemme med spikern din, bloddy bastardos  ;)

7161012[/snapback]

Play Dark Messiah! Doctor's Orders XD!~

Men håper du Blir frisk å rask snart da ;) Og jeg som trodde jeg hadde det dårli, Har flis I tå'a og går rundt å sutrer :p

Skrevet

Anbefaler dere alle som har fått spillet at dere setter -heapsize <halvparten av rammen deres> i launch options. F.eks:

-heapsize 768000 (halvparten av 1,5GB ram)

Ved standard utnytter Dark Messiah 256mb ram. Jeg stilte på dette og fikk mye bedre performance. Verdt å prøve om det lagger/har lange loadingtider ivertfall :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...