Gå til innhold

Assassin's Creed og BIA 3 utsatt.

XDamage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får prøve å se det gode i det.

Pengemangel. Har planer om mange spill og flere kontrollere til Wii, Call Of Duty 3 til Xbox 360 og kanskje også Gears Of War og Tony Hawks Project 8. Blir mindre å prioritere. :)

Og oisann, der mistet nok Sony nok en lanseringstittel til PS3. Som atpåtil ser ut til å bli noe inni granskauen bra.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Assassin's Creed var vel satt til Mars '07, og det er selvsagt surt at det blir utsatt ettersom det ser temmelig fett ut.

Men igjen er det jo fint at de bruker god tid på spillet istedet for å rushe det ut, og i verste tilfelle kommer det vel ut litt før Jul neste år.

Skrevet
Får prøve å se det gode i det.

Pengemangel. Har planer om mange spill og flere kontrollere til Wii, Call Of Duty 3 til Xbox 360 og kanskje også Gears Of War og Tony Hawks Project 8. Blir mindre å prioritere. :)

Og oisann, der mistet nok Sony nok en lanseringstittel til PS3. Som atpåtil ser ut til å bli noe inni granskauen bra.

7143460[/snapback]

Og hvis utviklerne bruker mer tid på det blir spillet enda bedre, som igjen er meget, meget lovgivende.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Faen i helvete!! :wallbash: Jeg som gledet meg sånn til mars!

Skrevet

Trist at vi må vente lenger, men på den andre siden kan spillet bli finpusset mer, så jeg får smøre meg med tolmodighet. :ph34r: Men på den andre siden vil ikke spillet kollidere med Halo 3 og Metroid Prime 3, så da blir godene fordelt. :yes:

Skrevet

Opptil et helt år, Appleseed. Sannsynligvis "bare" et kvartal.

For min del gjør det ikke noe, siden GRAW 2 kommer ut i mars (så blir nok spilling likevel).

Skrevet

Ja dette var jo litt aperonk.

Men er litt godt å slippe dette kjøpepresset med spill også :p

Det kommer så mye godt, så dette skal eg overleve. Jo meir tid utviklerene få jo bedre.

Skrevet
Et helt år? Hmmm. Skal det være så skal det være.

7145745[/snapback]

Det betyr bare at spillet skal gis ut i finansåret 2007, som varer fra begynnelsen av april til slutten av mars neste år. Det er derfor PS3 gis ut i mars engang, fordi Sony lovet å lansere den i europa innen utgangen av finansåret. Det varer nok ikke lenge før vi får en nærmere dato for spillet, jeg vil tippe andre halvdel av 2007. :)

Skrevet

Ser ingen ting annet en positivt på at Assassin Creed er utsatt. Siden det kommer allerede så mange flotte spill fremover. Det at en spennende og frisk tittel blir utsatt, tror jeg bare er bra..

Skrevet
Opptil et helt år, Appleseed.  Sannsynligvis "bare" et kvartal.

For min del gjør det ikke noe, siden GRAW 2 kommer ut i mars (så blir nok spilling likevel).

7146035[/snapback]

Jeg tenker at jeg ser for meg at det blir et helt år... for da blir jeg overrasket når det kommer ut før den tid :D

Skrevet

Jaja, er bra de tar seg tid til å finpusse det. Er trist å se spill som hadde stort potensiale skuffe på grunn av hastverk og alt det fører med seg. Er blizard fan selv så er ganske så vant med at ting blir utsatt...hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...