Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er utroskap?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utroskap er allerede definert, så jeg skal heller fortelle dere om gangen jeg fikk høre at dama mi hadde hatt seg litt med en venn av meg.

 

Det hele begynte med at jeg ble sammen med denne jenta. Dette var gjennom denne vennen min da. Etter en uke eller så fikk jeg høre av en annen kompis at hun og vennen min som introduserte meg med henne, hadde hatt seg litt. Om de hadde sex eller bare rotet vet jeg ikke, da jeg ikke ville høre det. Men de hadde i hvert fall rotet. Hun unnskyldte seg med at det var helt lov så lenge man ikke hadde sex, noe som jeg anser som ukorrekt. Vi hadde forskjellige syn på hva utroskap var.

 

Men etter noen dager, ble jeg sammen med henne igjen, da hun sa at denne gangen var det alvor, men neida, tre dager etter fikk jeg høre, av hun selv (!) hva hun hadde gjort og hun sa at "hun ikke fortjente meg", noe hun sikkert sa bare for å komme seg lettere ut av det. Hun er nå sammen med kompisen min (som jeg aldri ser lenger pga. han flyttet og byttet skole), og det har de vært i langt over et år, om jeg ikke tar feil.

 

Jeg ble egentlig ikke lei meg for det, da det var ganske tidlig i forholdet, og jeg var ikke så forferdelig forelsket i henne, men skuffet ble jeg, som om hun svek meg.

Dette er forsåvidt det eneste jeg har erfaring av når det gjelder kjærlighet, så det er det eneste, verste, og beste forholdet jeg noen gang har hatt.

:p

Lenke til kommentar
Når du har en kjæreste, så er du ikke blind. La oss bare innrømme det, vi gutter ser på andre jenter, dere jenter ser på andre gutter. Det er ingenting i veien med å se. Man har fått øyne for å se med.

 

Utroskap er når du føler noe for en annen, å lar det utvikle seg. Du er da en komplett idiot som ikke kommer til å være min venn, det er sikkert. Det er greit at man kan føle noe for en person man treffer, selv om man har kjæreste. Men man skal ikke la det utvikle seg, det er for min del utroskap.

 

Så kysser man ikke, klemmer ikke livet av seg og har ikke sex med folk når man er i et forhold.

 

Ja man kan klemme, men man skal begrense seg. Er man lei seg så går man ikke til en tilfeldig for å få trøst. Man kysser ikke hvem som helst, å kom ikke til meg og skyld på fylla. Gjort er gjort, full eller edru.

 

7138493[/snapback]

 

Jeg tror ikke jeg kunne vært mer enig!

 

 

EDIT: kan vel alltid poste denne artikkelen om utroskap fra dagbladet

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Utroskap kan vel være så mangt. Det har vel litt med oppfatning og selvsikkerhet å gjøre. Jeg har ikke problemer med litt "klinings" - det ser ikke jeg på som utroskap, mens det gjør kanskje naboen. Sex - da har du driti deg ut i min verden. Det er vel ikke så langt unna utroskap om man har sterkere følelser for andre enn aktuelle partner, men så lenge det ikke gjøres noe med, så er det vel egentlig bare bra om folk er åpne og villige til å prøve å forandre ting?!

 

Sjalusi, hvorvidt det er berettiget eller ikke, har uansett aldri ført noe godt med seg!

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Har jeg vert utro?!

 

Var i 6 klasse, da det å være sammen (kjæreste) med jentene va inn.. Jeg ble ilag med en jente (jeg var ny innen kjæreste, så viste ikke hva det var, for å si de slikt.. :p) også likte jeg en annen jente som holdt på å bli ilag med en klasse-kamerat.. Så jeg spørte henne om vi skulle være ilag, imens jeg var sammen med hu andre, også svara hu nei.. så kom jeg på skolen neste dag, og hun sa til dama mi: DUU, KJÆRESTEN DIN ER UTRO !.. Var jeg virkeli utro der? =P Dama jeg spurte svara jo NEI..

Endret av Zeoh
Lenke til kommentar
Har jeg vert utro?!

 

Var i 6 klasse, da det å være sammen (kjæreste) med jentene va inn.. Jeg ble ilag med en jente (jeg var ny innen kjæreste, så viste ikke hva det var, for å si de slikt.. :p) også likte jeg en annen jente som holdt på å bli ilag med en klasse-kamerat.. Så jeg spørte henne om vi skulle være ilag, imens jeg var sammen med hu andre, også svara hu nei.. så kom jeg på skolen neste dag, og hun sa til dama mi: DUU, KJÆRESTEN DIN ER UTRO !.. Var jeg virkeli utro der? =P Dama  jeg spurte svara jo NEI..

8717074[/snapback]

Du var jo forsovet det da.. Men det var i 6. klasse, så ingenting teller da :p hehe..

Går ut i fra at du har fått litt mer erfaring nå liksom..

 

Nei på barneskolen kan man vel nesten gjøre hva som helst.. Det er ikke mye seriøsitet i de forholdene nei..

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Jeg er "den andre" i et forhold nå. Hele situasjonen er litt komplisert, han og hun har vært borte fra hverandre i et år nå, etter å ha vært sammen i flere år. De kommer ikke til å flytte i nærheten av hverandre på mange år fremover. Jeg ser ham heller ikke så ofte, men det kan bli mye mer senere (han skal flytte nærmere meg)

 

Jeg trodde aldri jeg skulle gjøre noe slikt, har ikke noe positivt forhold til utroskap, og jeg vet at det vi gjør er veldig feil.

 

Vi møttes helt tilfeldig. Jeg bommet en røyk, og vi begynte å prate. Og jeg vet det høres teit ut, men det var en helt syk conection. Jeg ble med ham hjem første dagen av alle ting, men bare for å prate. Og slik ble det. Vi fortsatte litt slik, møttes på byen, for så å ende opp på sofaen hans. For å prate. Vi satt hele nettene, sov ikke et sekund, bare pratet om alt mellom himmel og jord. Etter en del netter på denne måten skjedde det som ikke skulle skje. Ikke bare kysset vi, men vi fikk følelser for hverandre. Og nå, for ikke så lenge siden hadde vi sex.

 

Så, nå er jeg ufølsom, og han er en drittsekk. En kan si at jeg blir lurt, men jeg bare vet at han er glad i meg. Det er slikt en merker. Så, hvorfor er han sammen med henne? Vel, først og fremst har de vært sammen så lenge, og når de møtes så skjeldent er det vanskelig. Jeg velger å ikke blande meg opp i det, men har sagt at jeg ikke vil fortsette på denne måten.

Det er lite morro å være den andre. Jeg har jævlig mye dårlig samvittighet, men jeg greier ikke holde meg borte fra ham!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Utroskap må være når man med en annen person, gjør noe man kunn gjør med kjæresten sin. Som f.eks fysisk kontakt som i kyssing, humping osv.

Og når det utvikles følelser for noen andre.

Og som Darkness sier, man vet selv at det er galt!

7142440[/snapback]

Var jo akkurat det jeg skulle til å si! Fanden og da! :)

Lenke til kommentar
Du var jo forsovet det da.. Men det var i 6. klasse, så ingenting teller da :p hehe..

Går ut i fra at du har fått litt mer erfaring nå liksom..

 

Nei på barneskolen kan man vel nesten gjøre hva som helst.. Det er ikke mye seriøsitet i de forholdene nei..

8719032[/snapback]

I de forholdene som var på barneskolen tror jeg ikke det var en eneste person som var utro, men de forholdene der kunne noen ganger starte på en morgen og slutte ved slutten av skoledagen. :!:

Lenke til kommentar
Har jeg vert utro?!

 

Var i 6 klasse, da det å være sammen (kjæreste) med jentene va inn.. Jeg ble ilag med en jente (jeg var ny innen kjæreste, så viste ikke hva det var, for å si de slikt.. :p) også likte jeg en annen jente som holdt på å bli ilag med en klasse-kamerat.. Så jeg spørte henne om vi skulle være ilag, imens jeg var sammen med hu andre, også svara hu nei.. så kom jeg på skolen neste dag, og hun sa til dama mi: DUU, KJÆRESTEN DIN ER UTRO !.. Var jeg virkeli utro der? =P Dama  jeg spurte svara jo NEI..

8717074[/snapback]

Du var jo forsovet det da.. Men det var i 6. klasse, så ingenting teller da :p hehe..

Går ut i fra at du har fått litt mer erfaring nå liksom..

 

Nei på barneskolen kan man vel nesten gjøre hva som helst.. Det er ikke mye seriøsitet i de forholdene nei..

8719032[/snapback]

 

Takker for svaret.. :cool: Seff har jeg fått vite mer nå! :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...