Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No er det forskjell på å vinne og å ta poeng, men eg både trur og håpar at Brann vil gjere ein mykje betre kamp på stadion enn dei gjorde på Lerkendal.

 

Ingen veit kven som er i toppen i slutten av sesongen, men det er ein fordel for Brann å ikkje møte RBK.

Lenke til kommentar
No er det forskjell på å vinne og å ta poeng, men eg både trur og håpar at Brann vil gjere ein mykje betre kamp på stadion enn dei gjorde på Lerkendal.

 

Ingen veit kven som er i toppen i slutten av sesongen, men det er ein fordel for Brann å ikkje møte RBK.

8512759[/snapback]

 

fy faen så dårlig M.Andresen spite,forsetter han slik håper jeg Mjelde har guts nok til å bytte han ut.

Enten Suseklepp på høyre og Solli sentralt,eller rett å slett bytte han ut men den evige løpende maskinen Helge Haugen.

For det Andresen presterte mot RBK var bare prikken over i'en over hva han har levert denne sesongen.

Lenke til kommentar

Er det mange som fikk seg billett til 16. mai? Jeg stod i kø i to nesten tre timer på galleriet, men ingen billett. Kjøpte dog den svarte Brann-drakten! :D

Jeg synes dèt at man kan kjøpe fem billetter er bra latterlig. De hundre to hundre første kjøpte sikkert fem billetter hver, så stod det to hundre fjortisjenter - som ikke vet hva offside er engang. Jeg får prøve å kjøpe over nettet - om noen her har, eller kjenner noen som har en billett til overs - PM! :D

Lenke til kommentar
Du gikk desverre ikke glipp av så mye... Ble 2-2...

8631455[/snapback]

Hmm, det var til tider veldig bra spilt av Brann, og vi burde fått flere mål enn de to. FFK gållet vel på to av tre-fire målsjanser - vi hadde minst elleve-tolv stykker. En av de største var vel når W. Moen ikke klarte å presse ballen under tverrleggeren når han stod upresset inni 16-meteren. Bra spill av Solli (foruten noen feilpasninger). Det var også trist å se Super-Roy spille i FFK-drakt på Stadion. Han hadde også ufattelig gode dødballer (ene ble til mål), i motsetning til W. Moens cornere.

Lenke til kommentar

Brann hadde vel trykket stort sett hele kampen, så dårlig spill var det ikke. Men forsvaret vårt bekymrer meg. Spissene til FFK fikk stå rimelig uforstyrret på dødballer imot.

 

Men, helt greit med fire poeng på to kamper der forsvaret suger maks. Om de baki der begynner å finne frem til gamle takter tror jeg det kan bli moro :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...