Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Ser ut som at Winters og spesielt Miller har laget en liten kvalme i brannleiren. Nå som Per-Ove har gått av, begynner jeg å lure på hva som skjer. Og når samtidig de sier det er flere spillere som er misførnøyd med Mons. Skjønner meg ikke helt på Brann lengre. De slipper vel alle bombene etter sesongen pga gullkampen kan jeg tenke meg.

 

Men syntes ikke Per-Ove burde gå. Han har gjort en god jobb.

7208450[/snapback]

Enig, peddien har gjort en god jobb. Det ligger nok "mer" bak dette enn hva vi får se nå i alle fall. Men at sportslig leder peker på manglende sportslig suksess som grunnen til at han går er jo et spark i siden til Mjelde.

 

http://fotball.bt.no/kommentar/article68354.ece

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter nå her og ser Viking - Brann, og 4-0 er resultatet som står. Greit å ikke ha allverden å spille for, men når jeg som vaskeekte Brannsupporter sitter her og ser på, tenker jeg at Brann-laget må være relativt egoistisk. Unner ikke supporterne sine mye underholdning, det er da helt sikkert. Grunnen til at jeg kjenner at jeg blir litt småirritert

er at jeg bor nettopp i rogaland, og dere kjenner siddisene, litt medgang så er det å hakke på de supporterne som ble totalt ydmyket kvelden før.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar

Haha, bare spør hvilken medalje de vant i år, så får vel pipen en annen låt :)

 

Men er enig at dette var litt pinlig. Synes ihvertfall Brann-spillerene kunne gjort en real innsats, virker som om det bare er Vaagan Moen og Huseklepp som gidder prøve, de andre bare dilter rundt om i regnet.

 

Uansett, jeg unner Viking en plass i Eliteserien. Oss vestlendinger må holde sammen, og kjempe mot slemme østlendinger og nordlendinger. Så bra jobbet Viking, dere fortjener en plass i den gjeveste ligaen!

Lenke til kommentar

Pinlig at Brann ikke gidd å satse i denne kampen. Blir forbannet på samtlige spillere (ikke Huseklepp og PVM de gjorde en bra kamp)

Og det at flere spillere " slipper" å spille denne kampen er helt utrolig, de skylder på sykdom osv. men det e bare piss! Skjerpings, dette har skjedd før Les. Åtvidasberg i UEFA-cupen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Utrolige tøffe drakter som blir ødelagt av en stor stygg flekk (Toro merket). Merkelig og plagsom plassering, samt at rødfargen ikke matcher rødfargen til drakten.

 

Nå kommer jeg til å være irritert hver gang jeg kjøper Toro ting i butikken :wee:

7407855[/snapback]

Enig der. Utrolig dårlig plassering.

 

Den svarte var fet! :)

Lenke til kommentar
Enig i at Toro logoen var nokså malplassert, men drakten ellers var veldig fin :)

 

Den blå er vel bare i spesielle tilfeller der begge de andre kolliderer med andre lagets og dommerens farger? Ikke sikker, bare tipper :p

7410960[/snapback]

 

Kan være enig i at den logoen gjør drakten litt rotete.

Men liker det nye snittet, så tenker ikke så mye på det.

 

Den blå skal brukes i kamper hvor fargene kolliderer alt for mye ja.

Stemmer godt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...