Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Solli skal ikke flyttes! Vi har gode midtbanesentral spillere i Bakke, Jaiteh, Gashi, Haugen. En av disse kan steppe inn for Andresen.

8838898[/snapback]

 

Det er da sentral midtbane Solli i utgangspunktet var og det var den posisjonen som ga han navnet "Norges neste midtbane-General" før han gikk til bartebyland!

Dessuten synes jeg det er synd Susekleppen ikke får mer tid nå som han virker pigg i formen..

Lenke til kommentar
Solli skal ikke flyttes! Vi har gode midtbanesentral spillere i Bakke, Jaiteh, Gashi, Haugen. En av disse kan steppe inn for Andresen.

8838898[/snapback]

 

Det er da sentral midtbane Solli i utgangspunktet var og det var den posisjonen som ga han navnet "Norges neste midtbane-General" før han gikk til bartebyland!

Dessuten synes jeg det er synd Susekleppen ikke får mer tid nå som han virker pigg i formen..

8842913[/snapback]

Er helt enig med deg her. Solli sentralt på midten er noe Mjelde burde teste i alle fall, kunne vært interessant, og så får Puseklepp spilt litt mer.

 

Men tror vi kan puste lettet ut, virker som hele Andresen-greia er storm i vannglass godt regissert av Bartene :p

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article83314.ece

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Mao tror jeg ibrotha sin konklusjon er den riktige.

 

Brann forhører seg om Kone, RævBK sier de kunne kanskje bytte med martin, og ibergen snapper opp dette via sin telefonavlytting eller spion på rbk-brakka/brann stadion.

8841191[/snapback]

 

Det at du kaller Rosenborg, RævBK, sier sitt om hva du vet om Norsk Fotball.

Lenke til kommentar

La meg få lov til å tulle litt i fred da? :). Det er jo fullstendig harmløst. Om du ønsker at jeg skal skrive Rosenborg, så skal jeg selvfølgelig det.

 

Greia med norsk fotball er jo at vi klarer å tulle venskapelig med de andre lagene og slikt. Slik som at trøndere bor i bartebyen, at bergen må ut av norge nå, at bergensere er oppskrytte, lsk bare bønder osv osv.

 

Jeg mener overhodet ikkenoe vondt - men er det dårlig humor, så skal jeg holde det utenfor.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er en del av moroa jeg.

 

Alle disser jo "fula" fra lillestrøm for tromma si og EN-sang-HElE-kampen-LANG-LANG osv. Selv om de synger og lager bra liv.

 

Brannpublikumet er intensitetssupportere, med sinnsvak trøkk når det er trøkk, og dødt når det ikke er trøkk. Derfor er vi "oppskrytt" ifølge alle andre.

 

I trøndelag er man blaserte, og det er kjedelig på stadion..eller ikke, kjernen lager bra liv de, men resten av gjengen er det ikke så mye å si på.

 

Lyn blir mobba med få på kamp, men de er svært mange på bortekamp, altså hard kjerne.

 

Det hele er et stort morsomt spill, som er en del av sjarmen med norsk fotball.

Lenke til kommentar
Okei, Hvis det var ment sånn så går det greit :)

 

Men, dette ble nok offtopic, er bare litt irriterende at supportere av andre lag "disser" andre lag :)

8847504[/snapback]

Hva hadde vel livet som fotballsupporter vært uten litt "dissing" i ny og ne... Så lenge det ikke går for langt mener jeg det er an av tinga som gjør fotball litt moro. At noen kaller Brann-supportere for skarrepakk og vi kaller RBK-supporterne for bartepakk bør vi greie å leve med :)
Lenke til kommentar

Ikke mye stolthet over det bergensera møler med nå, gitt! Men: Alle lag har en down-periode og tror vi ikke skal overdrive denne kolapsen. Men selvsagt deilig å få de eplekjekke skarrende som kom inn over Norge som en uttagerende oppkomling ned på jorda. Han ikke vært meg imot om denne treden fortsetter: Mao en ny downperiode. Nærmest downssyndrom, får vi håpe.

 

;)

 

Ituca

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...