Rockshammy Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 hei har en undead priest lvl 60 jeg lurte på om det var plass i en mc/BWL/AQ/Naxx guild har naxx questen har erfaring fra MC , ZG , BWL , AQ20 o takker for svar
ugotabanana Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Tror ikke noen vil rekruttere deg når de ser denne posten, du virker ikke veldig dedikert :o
Rockshammy Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 (endret) hm .. når jeg får en guild og aplaie til vil de se hvor dedikert jeg er hmpf.. jeg spiller så mye som trengs og er med på nesten alt av runs Jeg ville bare høre om det var noen Norske som har guild som driver med noe av det jeg nevnte ,.. er ikke interessert i krittik. om jeg er dedikert nok.. er mer interresert i om det faktisk er noen guilds som søker etter Prester Endret 23. oktober 2006 av Rockshammy
ugotabanana Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Kan si det slik at mange guild's søker prester, i Naxx er jo prester f. eks et MUST! Synd druider har fet CD på Tranquility Endret 23. oktober 2006 av brutti
Rockshammy Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Kan si det slik at mange guild's søker prester, i Naxx er jo prester f. eks et MUST! Synd druider har fet CD på Tranquility 7131226[/snapback] takk for ett seriøst svar.. hvilken server spiller du på da Brutti? jeg vil helst raide ordentlig igjen har hatt en pause nå og må si jeg savner det for mye Endret 23. oktober 2006 av Rockshammy
WarpX Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 hvem server spiller du på da Brutti? HVILKEN server da mann! HVILKEN! Får angst...
Rockshammy Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 (endret) har necken fra Vael darkmoon faire:twisting nether den med chanse to ressurect. marii's eye el no sånt pluss to andre trinkets turbanen med pluss i healing devout stuff Zandalar bracers har noen gode blå ringer. har ca. 130FR med FR gearet mitt ubuffa har nature ress gear .. husker ikke hvor mye NR tilsammen og en healing mace og offhand har benediction så fort jeg får tak i splinter of nordrassil har en wand med pluss i healing og damage er holy/dic specca.. ang. gear skriver jeg når jeg logger på WoW i dag håper ikke jeg har glemt noe har forresten bare blue/epix. Endret 23. oktober 2006 av Rockshammy
Rockshammy Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 Andående server jeg spiller på AL'Akir
Rockshammy Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 hvem server spiller du på da Brutti? HVILKEN server da mann! HVILKEN! Får angst... 7131391[/snapback] les emne tittelen
DaXoN Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Andående serverjeg spiller på AL'Akir 7131420[/snapback] kan vel se det i signaturen ^^ men du hvorfor kaller du deg rockshammy når du er priest? er forvirende:P
Rockshammy Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 Andående serverjeg spiller på AL'Akir 7131420[/snapback] kan vel se det i signaturen ^^ men du hvorfor kaller du deg rockshammy når du er priest? er forvirende:P 7131423[/snapback] den gangen som jeg første gang skreiv inn noe på gamer så skulle jeg begynne med Shaman med en kammerat av meg.. beklager at du blir fovirret av det.
WarpX Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 hvem server spiller du på da Brutti? HVILKEN server da mann! HVILKEN! Får angst... 7131391[/snapback] les emne tittelen 7131421[/snapback] Var ikke det jeg tenkte på. Det heter hvilken server, ikke hvem server. "Emne tittelen" skrives forresten heller ikke som to ord. Norge kommer til å gå i dass når ungdommen ikke greier å skrive skikkelig norsk engang. </rant>
John Keats Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 hvem server spiller du på da Brutti? HVILKEN server da mann! HVILKEN! Får angst... 7131391[/snapback] les emne tittelen 7131421[/snapback] Han påpekte vel igrunn skriveleifen.. Blir gal selv av å se "hvem" i stedet for hvilken
Gakks Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 har necken fra Vaeldarkmoon faire:twisting nether den med chanse to ressurect. marii's eye el no sånt pluss to andre trinkets turbanen med pluss i healing devout stuff Zandalar bracers har noen gode blå ringer. har ca. 130FR med FR gearet mitt ubuffa har nature ress gear .. husker ikke hvor mye NR tilsammen og en healing mace og offhand har benediction så fort jeg får tak i splinter of nordrassil har en wand med pluss i healing og damage er holy/dic specca.. ang. gear skriver jeg når jeg logger på WoW i dag håper ikke jeg har glemt noe har forresten bare blue/epix. 7131412[/snapback] Du vil inn i Naxx guild med devout, aner ikke din egen NR og orker ikke lage en CTprofil? O_O Nei, seriøst, du har jo ikke engang benediction... Finn deg MC/BWL guild, kanskje AQ 40 om du har veldig flaks. Sjekk realmforumet ditt og se om du finner en progresstråd og snakk med guilds der og hør om de trenger prester.
Rockshammy Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 har necken fra Vaeldarkmoon faire:twisting nether den med chanse to ressurect. marii's eye el no sånt pluss to andre trinkets turbanen med pluss i healing devout stuff Zandalar bracers har noen gode blå ringer. har ca. 130FR med FR gearet mitt ubuffa har nature ress gear .. husker ikke hvor mye NR tilsammen og en healing mace og offhand har benediction så fort jeg får tak i splinter of nordrassil har en wand med pluss i healing og damage er holy/dic specca.. ang. gear skriver jeg når jeg logger på WoW i dag håper ikke jeg har glemt noe har forresten bare blue/epix. 7131412[/snapback] Du vil inn i Naxx guild med devout, aner ikke din egen NR og orker ikke lage en CTprofil? O_O Nei, seriøst, du har jo ikke engang benediction... Finn deg MC/BWL guild, kanskje AQ 40 om du har veldig flaks. Sjekk realmforumet ditt og se om du finner en progresstråd og snakk med guilds der og hør om de trenger prester. 7131476[/snapback] takk.. kan du sende link til realm forumet .. elller er det det på wow europe har ikke hatt tid til å sette opp ct-profile:S
ugotabanana Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Om du ikke har tid til lage en CTProfile, så kan du iallefall mekke Allakhazam Profile, det er rimelig enkelt og greit.
Gakks Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 takk.. kan du sende link til realm forumet .. elller er det det på wow europehar ikke hatt tid til å sette opp ct-profile:S 7131541[/snapback] http://forums.wow-europe.com/board.html?forumId=1077&sid=1
Morgh Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Hvofror søler du guild her? hvorfor ikke etterforske litt om hvem guilds som driver med det du søker etter å legger inn en apply på forumet demmes?
PcT Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Etter min erfaring fra Al'Akir (2 60's begge raid geared) finnes det ingen norske guilds som er mer en 5man klare. Er 1 svensk og 1 dansk, men ingen tar norske, kan hende du finner no skandinavisk guild som holder på med ZG ellerno.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå